FANDOM

Opowiem wam historię, która wydarzyła się w te wakacje...

Mateusz był przystojnym, 19-letnim chłopakiem, który miał bogatych rodziców. W te wakacje postanowił zaprosić swoich znajomych na 2 tygodnie do domku nad morzem. Do jego paczki należeli: Kuba, Kacper, Monika i Kinga. Wszyscy uznali, że to wspaniały pomysł, ale nie wiedzieli co ich czeka... 

Shadowhunter Springborg Beast02 (2)

Potwór wyglądał podobnie do tego

Pierwsze 4 dni minęły beztrosko, wiadomo - alkohol, głośna muzyka, żarty i różne zabawy, ale już 5 dnia zrobiło się trochę nudno, wtedy Mateusz wstał na równe nogi i krzyknął:

-HEJ LUDZIE!NIE MOŻEMY TAK SIEDZIEĆ ZRÓBMY COŚ SZALONEGO!-

-Tak to wymyśl coś panie mądry-Powiedziała ironicznie Monika

Wszyscy zaczęli się gapić na Mateusza, nie dziwię się. Chłopak najpierw wyłożył na stół milion świeczek i wszystkie zapalił. Potem na oknach powiesił prześcieradła. Na koniec zgasił światła.

- Yyy...Mateusz co ty wyrabiasz? - spytała Kinga 

- Jak to co? Urządzam nam salę do wywoływania duchów!-

- Co?!?DUCHÓW O nie! Na-na pewno nie, róbcie co chcecie, ale ja w tym nie biorę udziału!-

- Oj, przestań Kinga. Przesadzasz.-

- Wcale nie! Koniec - kropka. Nie biorę w tym udziału!-

- To co ty będziesz robić przez ten czas?-

- Hmm... nie wiem, może tak się wykąpie. To jest lepsze od jakichś duchów!-

Na początku dla każdego była to zabawa, ale kiedy Mateusz zaczął wypowiadać jakieś niezrozumiałe słowa, nikomu nie było do śmiechu. Po paru zdaniach, Mateusz opuścił głowę, a jego ciało stało się bezwładne. Po chwili ciszy wszystkie świeczki zgasły, a prześcieradła spadły z okien. Monika krzyknęła, Kuba wstał z krzesła i był gotowy do obrony, a Kacper schował się pod stołem jak jakiś dzieciak. Monika zdobyła się na odwagę i szturchnęła ciało Mateusza. Wtedy z oczu i ust chłopaka wyłoniła się ciemność, która oplotła jego ciało. Monika wybiegła z domku w stronę miasta. Nikomu nie powiedziała co się stało z Mateuszem.

Kiedy to coś skończyło wchłaniać Mateusza złapało Kacpra za nogę i wyciągnęło go spod stołu. Złamało mu kark i wydłubało oczy, po czym tak jakby wchłonęło je przez palce. Następny był Kuba. Chłopak rzucił się do ucieczki, ale potwór był szybszy. Powalił go na podłogę i rozciął brzuch, wyjął jego flaki i zjadł, po czym wydłubał oczy, które również wchłonął.

Monstrum zaciągnęło się powietrzem. Wyczuło zapach Kingi. Wbiegło na górę i po cichu wślizgnęło się do łazienki

- Witaj, kochana!

Kinga tego nie usłyszała, gdyż miała słuchawki na uszach, ale poczuła jego głos. Odruchowo się odwróciła i nie mogła uwierzyć co stoi przed nią...

Monika dobiegła do komisariatu policji, wytłumaczyła co się stało. Zadzwoniła po swoich rodziców i rodziców jej przyjaciół...

- C-cień - To ostatnie słowo Kingi. Potwór oderwał jej głowę i wchłonął jej oczy.

Kiedy wszyscy byli już na miejscu, Monika powiedziała, że zostanie na zewnątrz. Do domku weszli tylko rodzice i policja. W środku było prawdziwe piekło. 2 ciała na parterze, 1 na górze. Rodzice nie mogli uwierzyć, że to ich dzieci.

Po jakimś czasie, wszyscy wyszli. Oczywiście policja przypisała zabójstwo jakiemuś facetowi, który teraz siedzi w psychiatryku za nic.

Rodziny grupy nie mogły się pozbierać po tej traumie... Rodzice Kingi i Kuby pogrążyli się w żałobie. Matka Kacpra popełniła samobójstwo, a jego ojciec popadł w alkoholizm. Rodzice Mateusza wyprowadzili się daleko od tego miejsca...

Każdy myślał, że to koniec, ale to był zaledwie początek ich cierpienia...

Miesiąc później, w pokoju Moniki, znaleziono jej ciało. Miała wielką dziurę w miejscu gdzie powinno być serce, nie miała oczu. W prawej ręce trzymała karteczkę, na której widniał napisany krwią napis:

"Cień jest wszędzie"

Teraz... dobrze ci radzę. Nie odwracaj się...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki