FANDOM

Był wieczór, ja i moja dziewczyna akurat oglądaliśmy telewizję, kiedy nagle zadzwonił dzwonek do drzwi.

– Kto o tej porze przychodzi w gości, Jack? – Powiedziała do mnie z widocznym niezadowoleniem i fochem na twarzy. – Nie wiem – odpowiedziałem – pójdę zobaczyć, zaraz wrócę.

Wstałem z kanapy, ucałowałem w czółko Jessicę i skierowałem się w stronę drzwi. W drzwiach nikogo nie było, pomyślałem że to jakieś dzieciaki robią sobie żarty i odpuściłem. Po zamknięciu drzwi znów usłyszałem dzwonek. Tym razem nadal nikogo nie było, ale na wycieraczce leżała niewielka, prostokątna paczka. Wziąłem ją do mieszkania, zamknąłem drzwi na zamek i wróciłem do Jessica'i.

– Patrz co dostaliśmy, jakąś paczkę! – powiedziałem, – Nie jest podpisana, to na pewno do nas? Ogólnie wygląda dziwnie, może odnieś ją z powrotem. – Głupia? Normalnie, otwieramy, – odpowiedziałem. Nie wiedziałem, że będzie to najgorsza rzecz, jaką wypowiedziałem w całym swoim życiu. – pójdę po nóż i zabierzemy się do rozpakowywania.

Po powrocie z kuchni, natychmiast zabraliśmy się do rozrywania paczki, dawno nie byłem tak podekscytowany. Na szczęście zdążyłem zrobić kilka fotek całej zawartości paczki swoim telefonem. W pudełku był czerwony materiał i płyta DVD podpisana „przyszłość”.

– Wygląda tajemniczo, lubię takie rzeczy, włącz film a ja pójdę zagrzać popcorn w mikrofali. – powiedziałem

do Jessica'i, która nadal nie była zachwycona tym, że otworzyliśmy to pudełko.

Płytka.jpg

W trakcie, kiedy siedziałem w kuchni i czekałem na popcorn, słyszałem dziwne odgłosy dochodzące z salonu, gdzie Jessica włączyła płytę, jednym z fragmentów jaki zapamiętałem był ten, gdzie ktoś mówił „Niech żyje Polska, niech żyje Polska Zjednoczona Partia Robotnicza!”.

– Miałaś na mnie poczekać, przecież już wracam! – krzyknąłem do Jessica'i i poszedłem z miską przekąsek do salonu.

Na ekranie telewizora był fragment jakieś defilady komunistów, stawiam na lata pięćdziesiąte albo sześćdziesiąte. Ludzie na nim wiwatowali i cieszyli się.

– Co to za prokomunistyczny film? Tak na marginesie, to całkiem fajne te defilady były, co nie, kochanie? – powiedziałem, siadając na kanapie obok Jessica'i, ona była wpatrzona w telewizor, jak nigdy. – Socjalizm... – powiedziała i spojrzała się w moją stronę – Socjalizm to nasza przyszłość Jack, to nasza droga ku wolności i sprawiedliwości! – Bez przesady, demokracja nie jest przecież taka zła, żeby żyć jak biedacy z ZSRR. – odpowiedziałem żartobliwie. – Socjalizm nas uwolni... Socjalizm nas uwolni Jack... – Powtarzała i powoli podążała w moją stronę, trzymając w rękach czerwony materiał z paczki, który okazał się być flagą nieistniejącego już Związku Radzieckiego. – Ko... Kochanie? Wszystko w porządku? – zapytałem z przerażeniem, po czym natychmiast wstałem z kanapy, rozsypując miskę pełną popcornu. – W porządku, w końcu zrozumiałam, że prawdziwą drogą do wolności i sprawiedliwości na tym świecie jest socjalizm. Wszystkie bzdury jakie opowiadali nam w szkole nic nie znaczą, to jedynie propaganda rządu, który boi się, że straci swoje stanowisko!

Oniemiałem, zawsze uważałem ją za najbardziej pro-liberalną osobę w Stanach, ale po obejrzeniu pierwszych sekund filmu, jej nastawienie do demokracji zmieniło się diametralnie.

– Ok, rozumiem, m- może włączymy coś innego? Właśnie zaczęła się powtórka „Shreka 2”. – złapałem za pilot, a ona jak nigdy rzuciła się na mnie i zaczęła dusić poduszką z kanapy. – Znam prawdę, a skoro ty nie chcesz jej przyswoić, będziesz cierpiał! – Wykrzyczała tak głośno, że prawdopodobnie całe sąsiedztwo ją usłyszało. Po chwili, do mieszkania wpadł mój sąsiad sprawdzić, co się dzieje. Kiedy zobaczył mnie ledwo żyjącego, natychmiast zrzucił ze mnie Jessicę i zadzwonił na numer alarmowy.

Niestety, z tego co opowiedział mi George (mój sąsiad), Jessica wysunęła płytę z DVD, zabrała czerwony materiał i całe pudełko, po czym wybiegła na czworaka z mieszkania, uciekając przed policją.

Teraz leżę w szpitalu i piszę tę historię na swoim laptopie. Proszę, zapamiętajcie to, co teraz przeczytacie. Jeśli ok. 21:00 u drzwi waszego domu, albo mieszkania pojawi się prostokątna paczka bez właściciela, ZA NIC NIE ZABIERAJCIE JEJ DO DOMU.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki