FANDOM

Jest to pierwsze moje tłumaczenie. Zamiast hejtować lub kręcić nosem popraw ewentualne źle ułożone zdania.

_______________________________________________________________________________________

Około 07:55, w sobotę wieczorem, pobiegłem do kuchni, chwyciłem przekąski, napoje gazowane i pobiegłem do mojego pokoju. "Młodzi Tytani" nadchodzą. Nigdy nie przegapiłem żadnego epizodu. Rozsiadłem się na moim łóżku z nadzieją, że będzie to jeden z moich ulubionych odcinków. 

Kiedy na zegarze wybiła 07:59, spikerka powiedziała: "Nigdzie nie odchodźcie, ponieważ za chwilę rozpoczną się Młodzi Tytani!". Ekran zalał się czernią na około 6 sekund. Intro rozpoczęło się, tylko coś mi tu nie pasowało. Kolory zostały odwrócone, Raven nie było w ogóle w intrze, a następnie ekran grał stałą pętlę z Cyborgiem, zanim ekran pokazał nazwę odcinka.

Odcinek rzekomo nazywał się "Czysty strach", jednak na ekranie był tylko Slade, wpatrujący się w widzów. Jego zdrowe oko zalało się kolorem czerwonym. Czerwone piksele wypełniły ekran, a w tle grały głośne, stałe dźwięki. Małpka zabawka, która pojawiła się w tym odcinku i krzyczała "POMÓŻCIE MI", rozpłynęła się i zniknęła.

Slade, wpatrujący się w widzów.jpg

To było straszne. To nie jest odcinek; nie było nawet prawdziwego intra. Jednak, będąc ogromnym fanem Młodych Tytanów, nadal postanowiłem ich obejrzeć. Tym razem na otwarciu było tylko kilka zdjęć Wieży Tytanów, ale woda wokół niego była czerwona jak krew. Pokazali Raven, Gwiazdkę, Bestię i Cyborga, patrzących z wieży. Śmiech Slade'a został nagrany na stałej pętli, a następnie on powiedział: "Wygląda na to, że będziecie potrzebowali nowego przywódcy, co, Tytani?". Krzyk Bestii "NIEEEEE!" odtworzono najpierw normalnie, a następnie od tyłu. Raven zaczęła płakać, jednak głośny śmiech Slade'a nie pozwalał niczego usłyszeć. Przed przerwą na reklamy, Cyborg powiedział bardzo zniekształconym głosem, "Robin ... nie... nie... nie może... umrzeć... potrzebujemy... go". Śmiech Slade'a stał się jeszcze głośniejszy, z ciemnym tonem, zanim eksplozja mocy Raven ściemniła ekran, a potem rozpoczęła się przerwa reklamowa.

Patrzyłem z niedowierzaniem. Co ja do cholery oglądam? Postanowiłem zajrzeć na forum Cartoon Network i zobaczyłem ponad 30 tematów o tym odcinku: "Młodzi Tytani przygwożdżeni", "Co to było?", "Umm... OK, co to ma być?". Wiedziałem, że nie byłem jedynym świadkiem tego. Każdy, kto oglądał ten program, zobaczył dokładnie to samo co ja. Zamknąłem chrome i usiadłem na łóżku.

Zakończenie reklam. Tym razem wyświetlany był nowy odcinek, z pomieszanymi napisami:

"ro... B... i... N... ...n... i... E ...ż... Y... j... E"

Ekran błysnął na czerwono, potem na czarno, a następnie powrócił do normalnego wyglądu, wszystko w ciągu 10 sekund. Nie mogę powiedzieć, co się dokładnie dzieje, ale wygląda na to, że było to przeszukiwanie miasta za psem i pomyślałem, że mógł to być odcinek "Ni pies ni bestia", ale Robina nie było w żadnej scenie. Nawet dialogi między bohaterami miały patetyczny nastrój.

Potem wszystko stanęło w czasie. Tytani mieli bardzo smutne wyrazy twarzy. Obraz powiększył się na wszystkie twarze, a następnie ekran zalał się na biało. Prawie jak retrospekcja, bo pokazały się sceny z Robinem, leżącym na ziemi, będącym w agonii. I znów pojawił się złowieszczy śmiech Slade'a zapętlony w tle kolorów zawierających tylko czerwone barwy.

W naprawdę niewyraźnym głosie, usłyszałem jak Slade mówi: "To jest dla mnie wielka przyjemność wykończyć cię", a następnie wraz z głośnym krzykiem Robina, skręcił mu kark. Slade roześmiał się naprawdę demonicznym głosem. Czarny ekran i śmiech utrzymał się przez ostatnie 4 minuty czasu antenowego, przed napisami, które leciały, powoli, z muzyką puszczaną od tyłu. Jednak ostatnią rzeczą, jaką zobaczyłem był napis: "UWAGA: NIE TRANSMITOWAĆ".

Słowa nie mogłyby opisać, jak się czułem. Spojrzałem w lustro, ale wszystko, o czym myślałem, to śmiech Slade'a i nieruchome ciało Robina, które tam leżało. Wróciłem na forum CN i próbowałem sprawdzić, czy producenci nie mają nic do powiedzenia, ale rzeczywiście nie mieli. W rzeczywistości zamknęli całe forum do odwołania. #policjatubyła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki