FANDOM

Drogi pamiętniku, tu Emily. Dziś mam 18 urodziny, zaprosiłam wszystkich znajomych i do tego rodziców nie ma. Oni na pewno by wszystko popsuli, bo, choć jesteśmy bardzo bogaci, to rodzice zawsze są okropni. Nie pozwalają mi się zadawać z nikim mniej bogatym od nas i wszystkich ojciec strzelbą goni. Mama mnie ciągle bije, a stary ją. Dlatego cieszę się, że ich nie ma.

Oddaję pamiętnik Ani na czas impry, by mogła wszystko z niej dokumentować, a ja będę mogła się normalnie bawić. Ania mówi, że jej to nie przeszkadza, a ponadto sama chciała to notować.

(Ania) Już powoli 19 i goście zaczynają się zbierać. Arek nawet piwo przyniósł [Emily się w nim buja ;*]. Z głośników leci Justin Bieber w mixie z One Direction. Emily tańczy z Arkiem, więc włączam coś wolnego (jestem DJ-ką).

Wszyscy powoli są coraz mniej trzeźwi, więc przyniosłam tort i puściłam HAPPY BIRTHDAY MIX. Emily się prawie rozryczała i nie mogła z emocji świeczek zdmuchnąć, Arek oczywiście jej pomógł. Nagle światła zgasły na sekundę, prawie zawał miałam! Ale to tylko Ben, który się wydurnia.

Potem siedliśmy w kole i Arek zaczął opowiadać creepypastę (czy jakoś tak) o Slenderze. " To potwór o wysokości dwóch mężczyzn, z mackami. Nie posiadał on twarzy. Porywał dzieci. Ten komu przyśnił się Slenderman był jego następną ofiarą"

Emily się bardzo wystraszyła i wyznała, że tej nocy jej się śnił: "Stałam w lesie w nocy, zobaczyłam kartkę na drzewie, a na niej było napisane czarnymi i nierównymi literami ,,POMOGĘ CI EMILY". Odwróciłam się, a tam on!" Wszyscy poza Arkiem, który ją uściskał, zaczęli się z niej nabijać.

Dwie godziny po północy, gdy już wszyscy byli trzeźwi, bo mieliśmy tylko 1 butelkę piwa, a Emily nie dała nam wina ze strachu przed tatą, znów zgasły światła i wszystkim zaczęło szumieć w głowach. Oczywiście myśleliśmy,że to Ben puścił jakąś głupią muzę żeby napędzić nam stracha po historii Arka.

- To nie jest śmieszne, Ben! - Powiedział Arek.

- To nie ja! To nie ja k*rwa! TO NIE JA! -  odrzekł Ben.

- To nie jest śmieszne!

- To nie ja! Ok? Ja bym już zapalił to j*bane światło!

Gdy światło się zapaliło, na ścianie obok miejsca, gdzie stała Emily, kartka z niewyraźnym napisem:

"POMOGŁEM JEJ, JEST BEZPIECZNA NIE MUSICIE SIĘ O NIĄ MARTWIĆ."

___________________________________________________________

(oficjalni współautorowie: NOSEE i Atlantyda)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki