FANDOM

Aktalion jest piekielnym demonem. Niewiele osób go zna, Pismo św. nic o nim nie mówi, a jest najważniejszą istotą w czeluściach piekieł tuż po szatanie. Przyzwanie go nie jest łatwe, a ci, którzy się na to zdobyli ginęli w męczarniach - na skutek strachu lub chorób psychicznych. Aby przywołać demona nie można się nie bać. Będzie potrzebna tablica do wywoływania duchów, kilka kropel krwi, 5 świeczek i cierpliwość.

  1. Kładziemy tablicę do wywoływania duchów na stole (Ważne! Musi być godzina 1:00 w nocy).
  2. Nalewamy na tablicę kilka kropel krwi. Jeśli ich nie masz, zrób sobie ranę.
  3. Rozkładamy świeczki wokół tablicy (Ważne! Świece trzeba rozłożyć o godzinie 2:00 w nocy)
  4. Wypowiadamy zaklęcie: Aktalionie przybądź! Wiem, że tam jesteś, przybądź na me wezwanie! (Ważne! Zaklęcie trzeba wypowiedzieć o godzinie 3:00)
  5. Czekamy 6 minut, 6 sekund i 6 setnych sekundy. Po tym czasie pojawi się istota z ogonem zamiast nóg, z kosą w ręku. Będzie na ciebie patrzeć ze wściekłością, chcąc cię zabić.

Ważne jest, aby przygotować sobie krzyż na łańcuszku, gdyż dzięki niemu demon nie może cię zabić. Bez tego nie masz szans przeżycia. Jedyną rzeczą jaką może ci zrobić demon jeśli posiadasz łańcuszek jest dźganie, robiąc ranę, a krew oddaje swojemu panu, szatanowi. Będzie to się dziać o 3 w nocy. Jeśli nie uda ci się przed śmiercią (jeśli posiadałeś łańcuszek na szyi w chwili waszego pierwszego spotkanie to zostaje ci rok życia, po czym medalion traci ochronną moc) go wygonić pójdziesz do piekła. Aby się go pozbyć trzeba złożyć mu w ofierze ludzkie mięso, ludzkie oczy i 2 litry krwi. Demon weźmie podarunek i cię zostawi. Większość osób pewnie będzie się pytać: Czemu przywołanie go jest takie długie? Otóż dlatego, żeby zdążyć się wycofać. Jeśli wymówiłeś zaklęcie nie ma odwrotu! Nie popełniajcie tego błędu, gdyż nawet jeśli dacie mu podarunek, może wasz zabić choroba psychiczna, albo strach, jeśli nie dacie mu tego podarunku w ciągu tygodnia...

Jednak niewiele osób zna historię Aktaliona... Był bratem Adama, a jego ulubionym zwierzęciem był wąż. On skusił Ewę do zjedzenia owocu poznania dobra i zła na prośbę szatana który mu się ukazał pod postacią węża. W Piśmie Św. chcąc zataić sprawę Aktaliona, zamieniono go na węża. Demon posiada ogon zamiast nóg, jak wąż jego ulubione zwierze. Dostał tą formę od szatana w nagrodę...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki