FANDOM

Angela i jej siostra zostały osierocone. Mogły polegać tylko na sobie.

Żyły w zgodzie, ponieważ ojciec przed śmiercią, powiedział, że życie jest zbyt krótkie aby się kłócić.

Jednak jak to życie zawsze stawia płotki i kopie dołki w które wpadamy.

Angela nie miała pracy. Utrzymywała się z pieniędzy, otrzymywanych od dziadków, a jej mała siostra wymagała opieki, więc nie miała czasu na podjęcie szkoły, a tym bardziej pracy.

Po kilku latach dziadkowie Angeli umarli, a ona i jej siostra zostały same. Nie miały nic.

Pewnego dnia gdy Angela robiła śniadanie, zobaczyła przez okno kogoś, kto podłożył coś pod jej drzwiami.

Angela wyszła z domu, ale tej osoby już nie było. Przed drzwiami stało pudło. Angela wzięła je do domu i otworzyła.

- O mój Boże! - krzyknęła.

W pudle znajdowała się maska, trzy noże, pistolet oraz lista osób. Pod tym wszystkim leżał list. Angela otworzyła go.

"Znam twoją sytuację. Wiem także, że masz siostrę, którą chcesz chronić. Dostrzegam w tobie kogoś mi znajomego, jednak nie wiem czy będziesz tak samo użyteczna jak on. Ale do rzeczy: jestem Ci skłonny zapłacić 500 000 $ za zabicie osób z tej listy. Rozumiem, że nie masz doświadczenia w tego typu sprawach, ale nie martw się; jutro przyniosę kolejny list, w którym wszystko dokładnie opiszę. Oczywiście jeśli się zgodzisz. Jeśli odmówisz, zabierz wycieraczkę sprzed drzwi, a jeśli się zgadzasz, zostaw ją w spokoju.

Miłego Dnia"

Angela nie miała wyboru. Musiała podjąć jakąś pracę, a nagroda zapewniłaby jej przyszłość. Tylko kto zaopiekuje się jej siostrą?                        

Następnego dnia Angela niecierpliwie wyczekiwała pudełka, aż w końcu przyszło. Angela otworzyła je. W nim było 10 000 $ i list.

"To, co otrzymałaś, to zaliczka. Na odwrocie listu znajduje się adres mojego znajomego który Cię wyszkoli. Jeżeli spyta kto Cię przysyła, odpowiedz Siódmy Krąg."

Angela poprosiła swoją przyjaciółkę o zajęcie się jej siostrą. Gdy Angela doszła na miejsce, okazało się, że jest to stara akademia wojskowa. Przy drzwiach stało dwóch bramkarzy. Angela podeszła do nich i powiedziała:

- Siódmy Krąg. 

Jeden z bramkarzy dał jej opaskę.

- Załóż ją na oczy. - mruknął. 

Angela włożyła opaskę i poszła zgodnie z wskazówkami bramkarza.

- Jesteśmy na miejscu. Możesz zdjąć opaskę.

Angela zdjęła opaskę i zobaczyła szereg kobiet w maskach. Z nimi stał bardzo dobrze zbudowany mężczyzna.

- Ty pewnie jesteś Angela? - zapytał.

- Tak, to ja.

- Mój przyjaciel mówił, że przyjdziesz. Chodź za mną. - po chwili burknął do swoich podwładnych: 

- Oddział, rozejść się!

Angela poszła z mężczyzną.

- Jak już pewnie zauważyłaś, zostałaś tu sprowadzona, ponieważ mój przyjaciel zauważył w tobie potencjał. Ale nie będę cię tym zanudzał. Wytoczę ci zasady i czego oczekuję. Po pierwsze: oczekuję pełnej dyscypliny, szacunku i bezwarunkowego wykonywania rozkazów. Po drugie: nikt nie może wiedzieć o tym miejscu. Po trzecie zostaniesz tu wyszkolona na zabójczynię. Rozumiesz?

- Tak.

- Odpowiadaj "Tak, Sir."

-Tak, Sir.

- Co tydzień będziesz dostawała grafik treningów. Po 2 miesiącach będziesz miała 3 egzaminy: jeden pisemny, drugi ustny, trzeci praktyczny.

Angela po powrocie do domu dużo rozmyślała. Nie mogła się w żaden sposób wycofać. Nie miała pieniędzy, a czynsz za mieszkanie nie był zapłacony, w każdym momencie mogła wylądować na ulicy, więc Angela podjęła naukę w Akademii Zabójczyń. 

Po dwóch tygodniach Angela była zupełnie wykończona. W 3 i 4 tygodniu była to dla niej rutyna, stawała się narzędziem do zabijania. W marcu nadszedł czas egzaminów. Egzamin ustny i pisemny zdała na stopień "Dobry". Na egzaminie praktycznym okazało się, że ma zabić wyznaczony cel. Angela na początku się wahała, ale myśl o ochronie siostry wzięła górę i Angela zabiła cel.

Całą następną noc Angela płakała w swoim pokoju. W końcu zrozumiała, że część uczuć jest zbędna.

Po zakończeniu akademii, Angela miała zabić osoby z listy. Było ich 6: 

1. Szef straży miejskiej;

2. Policjant;

3. Cywil;

4. Cywil;

5. Dyrektor szpitala.

Po zabiciu tych osób zobaczyła na osobę nr 6. 

- O Boże... - przestraszyła się.

Na 6 miejscu była matka jej przyjaciółki. Angela nie mogła jej zabić. 

Po dwóch tygodniach nieznajomy wezwał Angelę do akademii.

Angela została zaprowadzona do ciemnego pokoju. Na środku była szyba, a za nią ktoś stał.

- Angelo, rozczarowujesz mnie...

- Nie mogę jej zabić! - mówiła przestraszonym głosem, a do oczu zaczęły napływać jej łzy.

- Musisz!

- A co jeśli odmówię?

- Nawet się nie waż! - syknął groźnie mężczyzna.

- Rzucam tą robotę! Mam swoją część pieniędzy.

- Angelo, popełniasz błąd... posłuchaj, jeszcze tu wrócisz. 

Gdy Angela doszła do domu, zauważyła że okno jest wybite. Szybko pobiegła do salonu gdzie znalazła ciało swej przyjaciółki, a w jej głowie wbity był sztylet z listem. Angela szybko odwinęła zwiniętą kartkę papieru i odczytała list:

"Twoja siostra to nasze ubezpieczenie. Jeśli chcesz ją jeszcze zobaczyć, wykonuj rozkazy bez żadnych sprzeciwów!"

Angela upadła na kolana i pogrążyła się w łzach.

Dwa tygodnie później wróciła do akademii by dowiedzieć się czegoś o swojej siostrze.

Frank, jej przełożony, powiedział, że jej siostra jest bezpieczna, ale w rzeczywistości zaginęła podczas transportu w Meksyku.

Angela musi ślepo wykonywać rozkazy aby zobaczyć zaginioną siostrę.

Ciąg dalszy nastąpi, ta historia jest nawiązaniem do Kris The Killer 

Dziękuję za przeczytanie Kris 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki