FANDOM

Nazywam się Daniel Smith,mam 27 lat i mieszkam w Los Angeles i chciałem wam opowiedzieć moją historię związaną z jedną dziewczyną.Miałem wtedy 14 lat i chodziłem z Ashley.Była bardzo miła i piękna ale było w niej coś dziwnego a mianowicie cały czas się do mnie dziwnie uśmiechała,czułem wtedy strach i bałem się,że lada moment podejdzie do mnie i mnie zabije,mimo to bardzo ją kochałem.Pewnego dnia podeszła do mnie i oznajmiła,że nie możemy już być razem.Mimo,że była jakaś dziwna to w głębi duszy nadal ją kochałem i chciałem ją odzyskać,więc postanowiłem wtedy,że z nią o tym pogadam.Następnego dnia na przerwie podszedłem do niej,żeby z nią porozmawiać.

-Proszę cię daj mi jeszcze szansę-powiedziałem.

-Będziesz następny-odpowiedziała.

Przez cały dzień zastanawiałem się nad tym o co jej chodzi.Nazajutrz spytałem się co miała na myśli,lecz ona udawała,ze o niczym nie wie.Pewnie zgrywała głupią,żebym się od niej odczepił.Postanowiłem,że przez kilka dni nie będę się do niej odzywał.Kilka dni później podeszła do mnie i powiedziała,że chce się pogodzić.Zaskoczyło mnie to,ponieważ słyszałem,że zakochała się już w kimś innym.Mimo to postanowiłem,że się z nią pojednam.Po szkole poprosiła mnie,żebym przyszedł do niej na chwilę do domu.Zgodziłem się.Ach...gdybym tylko wiedział co planuje.Jak dotarliśmy do jej domu poprosiła mnie,żebyśmy poszli do piwnicy bo ma coś dla mnie.Zgodziłem się.Po wejściu do podziemi usiadłem na krzesło natomiast Ashley stała nade mną,powiedziała,że zaraz wraca.Przyszła z liną i nożem.

-Ashley po co ci to?-spytalem.

-Spokojnie nie będzie bolało-odparła.Po czym przywiązała mnie do siedzenia,wzięła nóż i przystawiła mi go do gardła.Dobrze,że chwilę później wieszli jej rodzice.

-Ashley gdzie jesteś?-spytała mama Ashley po czym oboje z jej rodziców zobaczyli,że drzwi do piwniczki są otwarte,więc postanowili,że podejdą do drzwi i zobaczą co się dzieje.Ashley stała do nich plecami,więc ich nie widziała.

-Ashley co robisz?-spytał tata Ashley po czym ona schowała kosę za plecami i udawała,że nic się nie wydarzyło.Rodzice Ashley wezwali policję po czym Ashley została aresztowana i wsadzona do poprawczaka do 21 roku życia.Już nigdy o niej nie słyszałem.

Źródło: http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Ashley?cb=6924

Więcej z Fandomu

Losowa wiki