FANDOM

To było w lato, oglądałem film. Niby zwykły dzień z wakacji, co? Ale to było inaczej. Ten film był dziwny, jak każdy horror. Po obejrzeniu jego dostałem okropnego bólu głowy. Wziąłem tabletki, było jeszcze gorzej. Aż się przewróciłem uprzednio kalecząc sobie policzek. Wtedy, jakby ręką odjął, cierpienie ustało.

Jak mówiłem nic nie trwa wiecznie. Zacząłem się ciąć. Inni to robią w niewidocznych miejscach, by nikt nie zauwarzył, lecz mi to nie dawało satysfakcji. Musiałem sobie uszkadzać twarz, niszczyć urodę. Kiedy rodzice to zauważyli to od razu wysłali mnie do psychiatryka, głupie istoty. Nie potrafią zrozumieć mojego cierpienia. Czemu to co im niezrozumiałe musi być od razu szalone? Bo się boją? Nie. Żeby przejąć kontrole nad całym światem z pewnością że nikt im nie przeszkodzi. Właśnie wtedy to zrozumiałem. Kiedy przyszła moja "pielęgniarka" znowu poczułem okropny ból głowy. Coś mi kazało się na nią rzucić. Zrobiłem to! To było odrażająco wspaniałe uczucie! Nie dość że pozbyłem sie bólu to jeszcze zyskałem… uczucie szczęścia. Takim sposobem zabiłem wszystkich ze szpitala. Idioci mieli broń, ale nie umjeli sie nią posłużyć. Wtedy tak pięknie uciekłem do pobliskiej malutkiej wsi, kradnąc co popadnie. W ten sposób zdobyłem wifi. Jak sprawdziłem, znalazłem się na stronie creepypast. To był najszczęśliwszy dzień w moim życiu. Zyskałem mnóstwo chwały, byłem bogiem tych normalnych. Lecz coś się zmieniło. Zabili mnie, a słuch po mojej osobie zaginął. Wszyscy wymazali mnie z pamięci. To było okropne. Kiedy tak sobie umierałem, to wiedziałem że to mnie spotka. Niby nas czczą, ale kiedy będzie choć jedna porażka to zostawiają nas.

Coś mną zawładnęło, spadałem w dół. Widziałem wszystkie swoje uczynki, dobre i te złe. Kiedy miałem już roztrzaskać się o podłoże to znowu wszystko wróciło do normy… no… nie wszystko.

Ci co mnie zabili wyrzucili moje ciało do rzeki. Byłem zapomianą przez boga mrówką, spowijaną łaską szatana. Wykorzystałem to. Teraz jestem martwym demonem zniszczenia, a ci, co mnie nie pamiętają muszą zginąć…

Czyli wszyscy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki