FANDOM

Niedaleko mojego miasta mieści się już opuszczony budynek typu "Raj dla dzieci".

Czemu opuszczony już wam wyjaśniam.

Gdy miałem 4-5 lat odwiedziłem to miejsce 3 razy. Później rodzice nie puścili mnie tam. Teraz już wiem dlaczego.

Podczas zabawy pod piłeczkami zobaczyłem dwóch chłopców, więc pomogłem im wstać. Pierwszego bolał brzuch a drugiego głowa. Zawołałem pracownika więc przyszła jakaś pani w ubraniu pracownika, miała plakietkę z imieniem i nazwiskiem, lecz pamiętam tylko imię - Patrycja.
Osoby te zaginęły kilka dni temu .

Gdy opowiedziałem to rodzicom od razu zabrali mnie do domu a sami pojechali na komisariat.

Policja dokładnie przeszukała cały teren budynku.Znaleźli 3 ciała - dwa martwe dzieciaki i jedna pracownica, dokładnie te same osoby, które widziałem.
Pierwsze dziecko miało rozcięty brzuch, drugie miało zmiażdżoną czaszkę a pracownica nie miała głowy.Jej głowę znaleziono przy narzędziach zbrodni, głowa była przybita nożem do ściany, a na narzędziach zbrodni nie było odcisków palców. Na głowie dziewczyny krwią było napisane: Zabije cię chłopcze!

Teraz gdy mam 14 lat postanowiłem wrócić w to miejsce. Wywaliłem drzwi z kopa i wszedłem do środka. Zdziwiło mnie to że wszędzie było pełno kurzu i robactwa, a w jednym pokoju było bardzo czysto. W pokoju było łóżko oraz lampka nocna, lecz nigdy w tym budynku nie było takiego pokoju.

Postanowiłem sprawdzić górę więc wyszedłem schodami na 2 piętro z 3.Gdy miałem otwierać drzwi, usłyszałem kroki za moimi plecami, odwróciłem się i... dostałem czymś w głowę. Straciłem przytomność. Obudziłem się w piwnicy tego budynku. Chciałem się ruszyć lecz byłem związany, próbowałem także rozluźnić więzy lecz bezskutecznie. Wtedy podeszła do mnie jakaś kobieta i uderzyła mnie z całej siły w twarz, po czym, znowu straciłem przytomność.

Gdy już się obudziłem zobaczyłem ją znowu ale tym razem z nożem w ręce, podeszła do mnie i zaczęła rozcinać mi ręce wzdłuż kości aż po dłonie, w chwili gdy skończyła, nachyliła się nade mną a ja przywaliłem jej z główki i upadła na posadzkę. Nóż, który trzymała wbił mi się w bok i rozciął więzy. Gdy się uwolniłem dziewczyna wstała. Próbowałem uciekać lecz z powodu bólu w boku daleko nie zaszedłem. Dobiegłem do schodów prowadzących na parter. Dziewczyna chwyciła mnie za nogę i pociągnęła po schodach... Straciłem, już po raz 3, przytomność. Obudziłem się w, klaustrofobicznie małym, pokoju. Podszedłem do drzwi... Zamknięte. Jedyną drogą było okno. Podszedłem do niego i spojrzałem w dół. Wysoko, około 3 piętra. Konałem z bólu. Wiedziałem że to i tak mój koniec. Postanowiłem skoczyć...

Teraz leżę umierając w agonii, oczekując karetki i policji. Piszę to w ostatnich chwilach mojego życia.

Hanz55 09:55, wrz 1, 2015 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki