FANDOM

UWAGA!!!Ta pasta jest stworzona według mojego pomysłu, nieprawdziwa.

Cześć mam na imię Marcin i jestem wielkim fanem Bubsy Bobcata, bardziej niż inny jego fan do tego momentu kiedy zdarzyła się ta historia.

Byłem u kolegi grałem właśnie w Bubsy Claws Encounters of the furred kind na Snesie, i podobała mi się muzyka i grafika poziomu pierwszego i wielu innych poziomów, gdy szedłem już do domu zauważyłem paczkę i ją otworzyłem był kartridż do snesa który nie miał naklejki tylko napis "BubsyBobcat.Exe" zdziwiłem się i postanowiłem uruchomić kartridż. Wziąłem snesa z piwnicy i włączyłem grę. Gra była dziwna napisane na początku było "Licensed by God" wtedy uruchomił mi się ekran startowy ale był jakiś dziwny był cały czarny i bubsy miał czarne oczny z których spływała krew z ostrymi zębami i było napisane Accolade 666 a jego koszulka miała wykrzyknik umazany krwią a muzyka była odwrócona więc rozpocząłem grę a poziom się nazywał "Razem aż do śmierci Poziom 1" wtedy nie było tu Bubsy Bobcata tylko pancernik Arnold który miał przerażoną i mówi Pomocy! wtedy kazałem mu iść dalej ale dziwne to było że nie było żadnego domu tylko płaska ziemia bez niczego. Wtedy gdy szedł zobaczyłem krwawiące sowy na ziemi naprawdę się przeraziłem i postanowiłem znowu isć dalej wtedy bubsy wyskoczył na mnie i migała czerwona dioda i ukazał mi się napis "What Could Possibly go wrong" wtedy zobaczyłem że ktoś puka do mych drzwi a to był Bubsy z krwią i ostrymi zębami wtedy wyciągną nóz i wtedy uciekłem wyciągnąłem kartridż i go spaliłem i Bubsy umarł, trafiłem do szpitala psychiatrycznego i po 6 lat terapi przestałem się bać Bubsy Bobcata i Snesa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki