FANDOM

Przedmowa:

Zanim to czytać, wiedz, że wolno nie koniec internet, bo wtedy wow i pshhsphsphhpsphsp... tak to znalazłem xDDDDD

Dobra, czytaj to coś...

Uwierz, że ta historia wydarzyła się na prawdę! Uwierz mi, to prawda! Najszczersza!

Pewnego, pięknego ranka poszłem na spacer z psem, jak zawsze. Nic nadzwyczajnego. Wróciłem do domu, spojrzałem przes okno i zobaczyłem księżyc. Z niewiadomych przyczyn była ciemno noc. Przecież gdy wychodziłem był poranek! rz. Pomyślałem. Spojrzałem na zegarek godzina którą wskazywał to 29:99 wydało mi się to dziwne więc poszłem spac lekko zdziwiony następnego dnia który wstał o godzinie 666:69 wtał nowy dzień. Ta godzina mnie przeraziła. Zawołałem swojego psa. Przyszedł kot. Pierwszy raz go widziałem, ale zdawał się być podobny do pies mojego. Powiedziałem na głoś ''co jest grane?'' Na co mój kot odpowiedział:

-To tylko straszydło za twoim oknem.

-JAKIE STRASZYDŁO?!... Czekaj... czy ty coś mówiłeś?

-Spójrz sa okno.

Zobaczyłem tam mojego psa, był jakiś dziwny taki. Postanowiłem otworzyćoknobygowpóścić, ale wtedy... splunął na mnie krwią! Mój kochany Azor splunął we mnie krwią!!! DLACZEGO!? ?!?!?!?!?!? ?!?!?! W dodadku ta krew zaczeła mnie powoli rozpószczac. Nie miałem już całej lewej ręki. Mósiałem zabić AZOra by przestał! Zaxbuiłem go z zimną krwią. a. Wtedy krwisty kwas przestał mnie żerać. Włączyłem komputer i zacząłem to pisać.

''Pomowa czy jak to tam nazwać''

Przeczytałeś to? Wow... co prawda, złe to aż tak jak np. Clockwork, ale logika tego jest taka, że jej nie ma...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki