FANDOM

Pewnego wieczoru usiadłem przed kompem i włączyłem komputer. Oglądałem you tube'a gdy nagle na ekranie pojawiła się ikonka z linkiem do strony o nazwie:ForgottenPage. Kliknąłem na to i od razu pożałowałem, na ekranie wyskoczyła z masakrowana twarz siedmioletniego chłopca.Na czole miałwycięte żyletką słowa:"Dobrej Nocy". Wystraszyłem się ponieważ tej nocy rodzice pojechali na impreze u zanajomych a ja zostałem sam w domu. Wyłączyłem komputer i zamknąłem wszystkie okna,naczytałemsię za dużo creepypast i przez to panicznie się bałem.Położyłem się na kanapie i włączyłem telewizję. Po chwili na ekanie pojawiło się zdjęcie moich rodziców leżących na podłodze,brakowało im nóg i rąk.Zwymiotowałem i pobiegłem do kuchni,wyciągnąłem nóz i wrzasnąłem -Gdzie jesteś tchórzu i czego ode mnie chcesz?!

Wtedy zobaczyłem,że za oknem stoi mężczyzna. Wpatrywałe się we mnie i uśmiechał,po chwili zaczął wyłamywać okno.Zacząłem uciekać i schwoałem się w szafie rodziców,poczułem że jakaś ciepła ciecz kapie mi na głowę. Spojrzałem w górę i ujrzałem moich rodziców.Wrzasnąłem na cały głos,drzwi od szafy otworzyły się...

Źródło: http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Creepypasta_dla_samych_w_domu?cb=4482&cb=6895

Więcej z Fandomu

Losowa wiki