FANDOM

Znasz zapewne grę na Telefony z systemem Android pt. "Crossy Road". Jest to przyjemna gierka, całkiem miło można spędzić przy niej czas. Lecz wiedz, że tak naprawdę jest to gra tylko dla ludzi o mocnych nerwach. Zresztą, zrozumiesz jak poznasz moją historię z "Crossy Road".

Właśnie wróciłam ze szkoły. Był to naprawdę ciężki dzień. Jeszcze w szkole, na przerwie zobaczyłam, jak moje koleżanki grają w jakąś nową grę.

- Hej! Ala, zagrasz z nami? - krzyknęła do mnie moja koleżanka, Marta.

- No okej. Ale w co?

- W Crossy Road! Zobacz, jakie fajne!

- O co tu chodzi?

- Pograsz - zrozumiesz!

I tak spodobała mi się ta gra. Po powrocie do domu od razu pobrałam ją na mój telefon. Chodziła płynnie i się nie wieszała.

- Ale fajne! - pomyślałam.

Grałam w to godzinami, przez 2 tygodnie. Wreszcie udało mi się odblokować ostatnią postać. Byłam tak podekscytowana.

- Wreszcie przebiłam koleżanki! Jestem najlepsza.

Nazajutrz poszłam do szkoły, by na przerwie pochwalić się moim osiągnięciem, lecz moje szczęście nie trwało długo...

Okazało się, że Eliza (najbardziej nieśmiała osoba w klasie) też miała wszystkie postacie, ale było ich więcej niż zwykle. Tą dodatkową postacią była żaba, która była nazwana "Bloody Frogg", a jako że nie jestem dobra z angielskiego, nie wystraszyłam się tej nazwy. Wręcz przeciwnie - bardzo mi się spodobała. Była ciemnoczerwona, miała jaskrawo czerwony pasek na grzbiecie i czarne oczka. Była naprawdę urocza. Jednak Eliza ciągle ją omijała. Nawet nie czytała mi jej imienia. Spytałam, czy mogę zagrać tą postacią:

- Lepiej nie... Nie chcę, żebyś przeżyła to co ja... - odpowiedziała. Byłyśmy przyjaciółkami, więc posłuchałam jej i nie pytałam jej nawet, czemu tak nie lubi tej żaby. 

Następnego dnia chciałam pograć przed szkołą w moje Crossy Road by pobić mój rekord. Gdy wybierałam postacie, zobaczyłam, że mam dostępną Bloody Frogg. Jaka byłam szczęśliwa widząc wśród moich "stworków" tak podziwianą przeze mnie słodziutką, czerwoną żabkę. Tak więc bez wahania wybrałam ją. Wtedy telefon nagle zaczął wibrować i wypadł mi z ręki. Z głośniczka słychać było przeszywający pisk, a potem czuć było spaleniznę. Zerknęłam na mojego smartfona. To co wtedy zobaczyłam, wprawiło mnie w atak paniki.

Telefon był cały czarny i się dymił. W kłębie tego dymu widać było coś czerwonego. Odgoniłam dym, a na podłodze zobaczyłam ślady czyiś stóp. Były to ślady żaby. Na dodatek była to krew. Prześledziłam wzrokiem ten krwisty trop i na jego końcu zobaczyłam nic innego, jak wielką, czerwoną żabę.

Żaba wydawała z siebie straszne, piszczące odgłosy. Wtem rzuciła się na mnie i chwyciła za szyję. Czułam, jak powoli tracę oddech. Patrzyła się na mnie swoimi wielkimi, czarnymi oczami. Byłam strasznie przerażona. Chwilę potem zaczęła mówić coś do mnie tym swoim piskliwym głosem.

- Usły-y-y-yszałam, żeee ć-ci się po-podoba-a-am, wię-ęc do ciebie-bie przysz-zła-a-a-am, Aluuuniu. - piszczało do mnie krwiste monstrum.

Ze strachu zemdlałam.

Obudziłam się na podłodze. Gdy otworzyłam oczy, zobaczyłam mój telefon, który WCALE nie był uszkodzony. Była na nim włączona gra... było to Crossy Road. Było otwarte wybieranie postaci, a tą wybraną była Bloody Frog. Po chwili słychać było jej zniekształcony głos:

- Jeśli nie chcesz już się bawić, spraw, by kto inny mnie pokochał... I lepiej, żeby tak się stało...

Godzinę potem zadzwoniła do mnie Eliza...

- ZNIKNĘŁA! ONA ZNIKNĘŁA! - wrzeszczała szczęśliwa - BLOODY ZOSTAWIŁA MNIE W SPOKOJU! - potem coś jeszcze krzyczała, ale chyba przez przypadek się rozłączyła.

Próbowałam odinstalować grę, ale bez skutku, gdyż zawsze pojawiał mi się wizerunek żaby...

Nie chcę, żeby inni też cierpieli, więc NIKOMU nie pokażę tego potwora! Chociaż wiem, że to może oznaczać mój koniec...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki