FANDOM

Byłem pijany jak ja mogłem to zrobić. Nie to to nie byłem ja. Po co ja przyszedłem na tą imprez po co ?

Eh, skoro tak cię interesuje moja historia to słuchaj.

Były wakacje późny wieczór. Czytałem creepypasty. Nie bardzo mnie przeraźiły historie o Jeffie Kilerze, Eyeless Jacku, Marionetce i innych pseudo strasznych historii. Przynajmniej tak mi się zdawało. No cóż słuchaj dalej. W nocy śniło mi się ,że widzę te wszystkie postacie . Patrzyły się na mnie pustymi czarnymi ślepiami. Nagle usłyszałem cykanie cyk cyk cyk....Obudziłem się. Obok mnie była czerwona kartka Na niej zostały napisane następujące słowa:

Zostałeś zaproszony na elitarną imprezę odbędzie się na ulicy Powstańców 23.

Hmm... Pomyśłałem czy to nie ten nawiedzony dom. Ale i tak przyjdę. Zawołam kilku kumpli i będzie super impra ! Wieczorem ja z dwoma moimi kumplami przyszliśmy do nawiedzonego domu. Nagle usłyszałem śmiech i muzykę. W sali balowej trwała właśnie impreza. Kilku gości poczęstowało nas mocnym czerwony

m winem. Miało bardzo mocny metaliczny smak. W tedy stary zegar zabił bim bam bim cyk. Zdziwił mnie ten dziwny dźwięk. Ale nie ważne wszystko było fajnie tak było cudownie bardzo cudownie. I co dalej nie wiem jak ktoś mną rzucił uderzyłem go pięścią. Wypadłem przez okno i znowu cyk cyk cyk cyk cyk.... Obudziłem się w lesie było mi gorąco i duszno. Usłyszałem cykanie coś zmuśiło mnie do ucieczki. Nagle stanąłem jak wryty. Byłem przerażone ponownie stanąłem przed tym samym domem. Obok mnie stali moi koledzy spytałem ich co tu robią. Odpowiedzieli mi ,że sam ich tu zaprosiłem. Niepewnym krokiem wszedłem do domu. Nagle zobaczyłem te wszystkie postacie z creepypasty patrzyły na mnie i się uśmiechały.  

197.gif

Zacząłem uciekać. Biegłem przez długi ciemny korytarz. Odwróciłem się , zobaczyłem ,a tam cykadę. Leciała za mną. Nagle zobaczyłem drzwi. Weszłem w nie nagle coś mnie popchneło i spadłem ze schodów. Byłem w piwnicy. Nagle zobaczyłem coś co mnie zamurowało. Byli tam moi koledzy byli przyb do ściany. ich krew kapała do pustych butelek. Nagle poczułem przeszywający ból upadłem. Kiedy policja mnie znalazła powiedziała ,że miałem zawał. Nieznaleźli moich przyjaciół. 

Teraz mówię to za grobu jako przestrogę,a teraz daj mi spokój którego i tak nie zaznam....

Więcej z Fandomu

Losowa wiki