FANDOM

UWAGA! TO WSZYSTKO DZIAŁO SIĘ NAPRAWDĘ!

To działo się po drugiej wojnie światowej.

Żyła sobie pewna dziewczynka o imieniu Emily. Miała dużą rodzinę, a jej ojciec zginął na wojnie, więc musiała zarobić na swoją rodzinę. Pewnego wieczoru sprzedawała gazety. Wtedy przyjechała długa czarna limuzyna. Wysiadła z niej wysoka kobieta ubrana na czarno, razem ze swoim lokajem. Podeszła do Emily i zapytała ją, dlaczego stoi tu sama tak późno wieczorem; dziewczynka opowiedziała jej że jej ojciec zginął na wojnie i że musi zarobić na swoją rodzinę. Kobieta odpowiedziała, że jej lokaj zaniesie jej rodzinie dużo pieniędzy jeżeli ona z nią pójdzie. Dziewczynka zgodziła się i pojechała z nią do jej rezydencji.

Jechali przez gęsty las. Kiedy dotarli do domu kobiety, zjedli razem kolację. Po kolacji dziewczynka poszła do swojego pokoju się pomodlić. Kiedy się modliła coś skłoniło ją żeby zajrzeć pod łóżko. Zajrzała, a tam leżało coś pozawijane w prześcieradło. Kiedy rozwinęła to coś, zobaczyła zwłoki jakiejś dziewczynki i strasznie się wystraszyła.

Wyskoczyła przez okno i poraniła się, ale biegła dalej; biegła przez las, aż wybiegła na drogę. Akurat przejeżdżał tam pewien mężczyzna. Zapytał wystraszonej dziewczynki co się stało, opowiedziała mu to wszystko. Mężczyzna zawiózł ją do szpitala i zawiadomił policję. Emily wszystko im opowiedziała.

Policja sprawdziła dom "Czarnej pani z lokajem", okazało się, że kobieta ma w piwnicy maszynę do robienia mydła z ludzi.

Czarną panią i lokaja skazano na śmierć, a dom zburzono i postawiono krzyż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki