FANDOM

Pamiętam, jak dawno temu miałem jeszcze rodzinę... Dlaczego "miałem jeszcze"? Otóż, mając 12 lat poważnie pokłóciłem się z matką i z ojcem. W przypływie nerwów powiedziałem, że życzę im śmierci. Ochłonąłem i poszedłem spać. Następnego dnia, po przebudzeniu, zastałem rodziców z wyciętym sercem i poderżniętym gardłem. Nie, kur*a, nie. To musiał być zbieg okoliczności, że wczoraj życzyłem rodzicom śmierci... To nie może być prawda. Nie wierzyłem w to. W nic nie wierzyłem. Nikomu nie mogłem zaufać. Byłem słabym, wątłym, delikatnym chłopcem, na którego życie czyhali wszyscy. Straciłem rodziców... Przez kilka słów. Nie, nawet nie dopuszczałem do siebie takiej myśli. Albo ja ich zabiłem we śnie i niczego nie pamiętam, albo popełnili samobójstwo, co jest niemożliwe. Musiałbym zakładać, że faktycznie ja ich zabiłem, lunatykując. Nie, nie mogłem tego zrobić. Nie jestem taką bestią. Kilka lat później przyszła do mojego domu moja babcia. Byłem sam, z trójką rodzeństwa. Przytuliłem się do babci. Powiedziałem swoim delikatnym głosikiem: Rodzice nie żyją. Babcia złapała się za serce i padła nieprzytomna na podłogę. O nie. To nie może się wydarzyć. Babcia umarła na zawał. Zaczęliśmy płakać. Najbliższa nam osoba po śmierci rodziców również nie żyje.

Nie dawaliśmy rady po śmierci rodziców i babci, konaliśmy z głodu, często chorowaliśmy. W wyniku choroby kilka dni po odwiedzinach babci umarła nasza malutka siostra, Elena. Nie mogliśmy się z tego pozbierać, popadliśmy w ogromną depresję. Następnie, w wyniku depresji samobójstwo popełnił starszy brat, Peter. Zostałem tylko ja i mój brat bliźniak, Max. Max, idąc do szkoły następnego dnia, został przejechany przez samochód. Umarł na miejscu. Zostałem sam jak palec. A to wszystko przez to, że w podświadomości życzyłem któremuś z nich śmierci w przypływie nerwów. Postanowiłem popełnić samobójstwo na oczach wszystkich w szkole.

- SAM, NIE. NIE RÓB NIC GŁUPIEGO.

- Zostałem sam jak palec, nie mam już nikogo. Będzie lepiej, jak umrę. Żegnajcie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki