FANDOM

Cześć, jestem Amy. Moje życie zostało zrujnowane przez zwykłe wideo...

Były to zwykłe wakacje. A ja, wracając z imprezy, z moimi najlepszymi kumpelami: Olivią i Ashley znalazłam komputer na środku chodnika. Oznajmiłam im, że muszę wracać do domu. Czekałam aż wyjdą z widoku i chwyciłam laptopa w ręce. Na oko wydawał się być nowy, firmy Asus. Gdy wróciłam do domu, włączyłam laptopa. O dziwo, miał system Windows 7. Myślałam, że jednak Windows 10. Wszystko nadzwyczajne na pulpicie. Obrazy, Dokumenty, Wideo... Weszłam w Dokumenty. No byłam trochę zaskoczona, ponieważ był tam folder pod nazwą "666". Kliknęłam na nazwę i ukazało mi się wideo "death.avi". Wystraszyłam się nie na żarty. Ciekawość mnie zżerała, więc otworzyłam podejrzany plik. Zauważyłam kobietę przywiązaną do krzesła w ciemnym pomieszczeniu. Nic tam nie było kompletnie widać, oprócz drzwi, kobiety i krzesła. Po około 10 sekundach drzwi otworzył jakiś łysy facet w okularach. W 15 sekundzie drzwi otworzyło dziecko. Film się urwał i pokazał się napis: ,,Your closest friends will soon die" (Twoje najbliższe przyjaciółki niedługo umrą). Usłyszałam w tle przerażający, ciężki śmiech. Zaczęłam płakać. Czy ja stracę najbliższe mi osoby? Film się zaczął od nowa, a tam były zmasakrowane ciała dziecka i kobiety. Miały poderżnięte gardła i odcięte kończyny górne oraz dolne. - Może moje kumpele zostaną zamordowane w takich okolicznościach? - przemknęła mi się myśl przez głowę. Wideo się skończyło, a na tapecie miałam dwie dziewczyny z poderżniętymi gardłami i zmasakrowanym ciałem. Przyjrzałam się ich twarzom. TO BYŁY OLIVIA I ASHLEY! Zaczęłam histerycznie płakać. Straciłam ważne mi w życiu osoby. Poszłam na dwór ochłonąć. Pustki na ulicy. Na miejscu tego laptopa co był, były brutalnie zabite ciała moich przyjaciółek. Zaczęłam wołać o pomoc. Nagle zauważyłam tego samego mężczyznę, co w wideo. Dalej nic nie pamiętałam. Obudziłam się w szpitalu. Zauważyłam, że nie mam jednej ręki. Lekarze wypisali mnie ze szpitala po tygodniu. A ja dalej nie mogę otrząsnąć się z tego, co zobaczyłam... Miałam tego wszystkiego dość, rzucić wszystko i popełnić samobójstwo. Postanowiłam wyrzucić komputer przez okno. Nikomu nie życzę tego, co mi się przytrafiło. Od tej pory nie będę zabierać znalezionych, nieznanych urządzeń z chodnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki