FANDOM

DreamMurderer1.jpg
Jest to krótka historia o 15 letnim Jonathanie.

Jonathan od dziecka miał trudne dzieciństwo, jego mama zmarła kiedy miał 3 lata, ojciec stał się alkoholikiem,i nigdy go nie było w domu więc nie było czasu by się nim zająć jak i jego bratem Thomasem. John zawsze miał kłopoty w szkole, bo był nękany, nie miał kolegów wszystko z paru powodów jak, słuchanie innego rodzaju muzyki np. Nu-Metalu. Innym powodem był wygląd. Zawsze nosił na sobie coś mrocznego, lub to że miał długie blond włosy, też słabo się uczył i wagarował  z powodu sytuacji w domu, i musiał się opiekować młodszym bratem.

Kiedy rano wstał żeby się ogarnąć, podszedł do brata żeby go obudzić widział jego sen, Thomowi śniło się że jest sam w lesie w nocy, przynajmniej tak się wydawało że sam, coś go prowadziło żeby iść dalej i dalej, zobaczył wysoką postać która nie posiadała twarzy, coś do niego szeptała, mówiła "zabij ich, zabij ich wszystkich..", gdy nagle Jon się ocknął, i obudził brata, wysłał go do szkoły, akurat miał na 9 więc zostało mu trochę czasu i zaczął słuchać muzyki, i zastanawiał się jakim cudem widział sen jego brata, pomyślał że już psychicznie nie wytrzymuje, ale mimo wszystko zaczął szukać w internecie wysokiego kolesia bez twarzy, słyszał o nim z gierek, ale jakoś ta legenda go nie interesowała, poczytał o nim i zrozumiał że jak się pojawia w śnie to znaczy że jesteś jego następną ofiarą, zaczął się śmiać z tych opowieści bo nigdy nie wierzył w potwory i inne, ale dalej nie rozumiał jakim cudem widział sen, wyszedł do szkoły żeby się nie spóźnić.

Przyszedł do szkoły, siedząc pod klasą i jak zawsze słuchał muzyki na słuchawkach, znowu podeszli do niego kolesie z starszych i innych klas, było ich 4 i mieli na imię Jacob, Aiden, Michael i Daniel,  próbowali go drażnić, gdy w końcu Aiden zaczął śmiać się z jego rodziny, z ojca, martwej matki, ale gdy zaczął mówić o jego bracie coś w nim pękło, z całej siły ścisnął rękę i uderzył go z całej siły łamiąc mu szczękę, przestraszony Jon uciekł ze szkoły wracając do domu, rozmyślał o tym co zrobił gdy nagle poczuł ulgę zaczęło go to bawić, widok leżącej osoby na ziemi dawał mu uśmiech na twarzy, zawsze w środku czuł pustkę nigdy tak się nie cieszył, jedyne uczucia które pamiętał to samotność i nienawiść, włączył sobie swój ulubiony zespół i myślał o tym chłopcu który miał połamaną szczękę, tak czas mu minął że jego brat już wrócił mówiąc że chce iść na klasową noc w szkole, Jonathan postarał się spotkać z ojcem żeby wyraził zgodę żeby poszedł i wrócił sam do domu.

Zaczął pomagać bratu się pakować na noc, kupił mu picie i jedzenie, odprowadził go do szkoły, wrócił do domu i zmęczony następnym dniem zasnął, śnił mu się ten chłopiec, to jak on bardzo cierpiał i coraz bardziej go to cieszyło, rano wiedział że będzie miał kłopoty w szkole ale poszedł, w szkole spotkał się z psychologiem o czym musiał rozmawiać, opowiedział mu wszystko co się wydarzyło, Aiden nie przyszedł, ale reszta chłopców stwierdziła że Jon rzucił się bez powodu na niego, inne osoby z klasy milczały, Jonowi groziła sprawa w sądzie za pobicie, działo się tylko gorzej kiedy wrócił do domu, włączył telewizje akurat były włączone wiadomości i usłyszał seryjne morderstwo w szkole podstawowej, zamordowano jedną piątą klasę w której był jego młodszy brat lecz nie znaleziono zwłok jego brata, Jonathan wiedział że on żyje, założył czarną bluzę z logo jego ulubionego zespołu KoЯn i wybiegł w deszcz szukać swojego młodszego brata, coś go prowadziło w las wchodząc do lasu który miał dużo zakazów bo teren jest nawiedzony itd, zobaczył dużo trupów powieszonych, nabitych na pal, Jonathana to nie obrzydzało wręcz odwrotnie, nie mógł sobie oświetlić drogi na szczęście znalazł komórkę przy jednym z trupów, podniósł ją i zaczął szukać Toma, im głębiej wchodził do lasu tym więcej martwych ciał znajdywał, w końcu znalazł domek w lesie wszedł do niego, był opuszczony rozejrzał się po nim i nic ciekawego nie znalazł, ale był jeden pokój
DreamMurderer2.jpg
którego nie mógł otworzyć potrzebował klucza, gdy już miał wyjść z domu, ktoś lub coś go uderzyło w głowę na tyle mocno żeby zemdlał, Jon obudził się w jakimś pokoju na łóżku, czuł że leci mu krew ale nie z głowy tylko z oczu, wstał rozejrzał się i znalazł zasłonięte prześcieradłem lustro, kiedy je odsłonił przestraszył się widząc jego oczy białka stały się czarne a tęczówki białe, lustro nagle pękło zobaczył coś świecącego się w lustrze, był to jakiś srebrny klucz, przypomniał mu się zamknięty pokój, szybkim tempem opuścił miejsce w którym był i zaczął iść w stronę tego domu, zobaczył dużo krwi rozlanej w tym domu, klucz pasował idealnie do tych drzwi, wchodząc zdziwiony chłopak zobaczył co innego niż sobie wyobrażał, zobaczył stół operacyjny, wszędzie jakieś różne ludzkie narządy, jak nerki, wątroby , serca, płuca, ale to go przeraziło, zobaczył swoje własne oczy, miał nadzieje że to sen, ale tak nie było.

Jon kompletnie psychicznie załamany zaczął myśleć co ma robić teraz, zaczął wychodzić z domu gdy nagle zobaczył osobę, jeszcze żywą, podszedł to tej osoby, ta osoba wydawała się znajoma ale już było za późno, nie myślał racjonalnie, pokazał się jej i spojrzał jej głęboko w oczy, zemdlała, zaczął słyszeć szepty, mówiące "skup się i pomyśl o innym świecie" w kółko to powtarzały w końcu to zrobił, teleportował się do innego światu, ten świat wyglądał dla niego znajomo, mógł on kontrolować ten świat jak jakiś bóg, mógł robić wszystko ale to nie był ten sam Jonathan, już tak psychicznie nie wytrzymywał że nie myślał o niczym innym niż zabijaniu , strasznych brutalnych morderstwach które może dokonać w tym świecie, z koncentrował się i za pomocą oczu teleportował się z powrotem do zwykłego światu, z zamiarem dokonania zemsty na osobach, przede wszystkim na Aidenie i reszcie.

Jego oczy pozwoliły mu teleportować się nie tylko między tymi wymiarami, lecz mógł teleportować się normalnie, w nocy kiedy wszyscy spali, Jon teleportował się do domu Aidena w poszukiwaniu go, lecz przypomniało mu się że połamał mu szczękę więc znajdzie go w szpitalu, zmieniając kierunek teleportował go razem z innymi chłopcami.

Stworzył pokój tortur każdy był przyczepiony do stołu operacyjnego, Jon wziął nożyczki mówiąc "Pobawimy się teraz, hahah.. aheaheh... HAHAHHAH" każdemu po kolei odciął powieki, żeby każdy z nich widział te tortury, zaczął od Jacoba zaczął mu wycinać oko następnie rozcinać żyły, wyjął nóż rozcinając mu brzuch i zostawiając go dopóki nie umrze z wykrwawienia, następny był Michael, Jon użył swoich mocy wyrywając mu ręce i nogi na koniec przebił mu nożyczkami serce, w kolejce był teraz Daniel , zaczął mu odrywać paznokcie, potem palce następnie ręce i na koniec odciął mu język, i został tylko Aiden ze złamaną szczęką, zaczął wyrywać mu ręce następnie palce, powoli zaczął mu rozcinać nogi aż do kości, zaczął rozcinać mu klatkę wyjmując wszystkie wnętrzności, zostawił ich w tej sali ginących z bólu, ich dusze pozostały w jego świecie czując taki sam ból jak umarły.

Wymiar snów stał się koszmarem, Jonathan czyli Dream Murderer nie przestał ścigać swojego brata żeby powrócił, stwierdził że zamorduje go za ucieczkę żeby cierpiał jak on, dalej Jon nie wie kto mu dał te oczy ale zrobił z niego przeklętą osobę, Jon chce teraz wszystkich zabić nie ważne kim jest ta osoba, może będziesz jego następną ofiarą, uważaj na sny bo może się okazać twoim najgorszym koszmarem...

Źródło: http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Dream_Murderer

Więcej z Fandomu

Losowa wiki