FANDOM

Miałam szczęśliwe dzieciństwo. Lubiłam rysować i grać na skrzypcach. Moja mama była lekarzem, a tata policjantem. Wszystko zaczęło się psuć w moje piętnaste urodziny, kiedy mama zaraziła się od jakiegoś pacjęta gruźlicą i dwa tygodnie później zmarła. Rok później zauważyłam,że mój tata często znika po pracy, więc pewnego dnia postanowiłam go śledzić. Poszedł do jakiegoś klubu. Nie potraficie wyobrazić sobie tego zdziwienia i wściekłości kiedy zobaczyłam, że flirtuje z jakąs zupełnie obcą mi kobietą! Czy juz zapomniał mamie?!-myślałam. Dwa dni póżniej ta kobieta -Sara- wprowadziła się do mojego domu wraz ze swoimi dwoma synami -Zackiem i Colinem. Sara okazała się strasznie wredna. Czepiała się mnie o wszystko! O to, jak się ubieram, maluję, przecież to moja sprawa jak wychodzę na miasto! Pół roku później mój tata zginął w wypadku samochodowym, a Sara została moim prawnym opiekunem. Zamknęłam się w sobie i ignorowałam jej kąśliwe uwagi, ale w dniu moich siedemnastych urodzin przelała się czara goryczy. Sara powiedziała że jeśli chcę dostawać jedzenie i mieszkać pod jej dachem muszę jej płacić! Te słowa były jej największym błędem w jej życiu. Jej ostatnim błędem. Uciekłam z domu, a kiedy trochę ochłonęłam postanowiłam pójść w pierwsze miejsce, które przyszło mi do głowy - park. Kiedy jużdochodziłam do parku, nagle z dachu jakiegoś domu spadł kawałek szkła akurat na moją tważ przecinając boleśnie jej prawą częśc i uszkadzając oko. Zawyłam z bólu - Skąd to się to tutaj k**wa wzięło! - pomyślałam. Szkło nasunęło mi pewien pomysł. A gdyby tak pod osłoną nocy zabić nim Sarę i jej synów? Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Przy okazji wzięłam też jeden z naszych kuchennych noży. Po tym wszystkim planowałam powrót do normalnego życia, ale kto raz zasmakował ludzkiej krwi, już nigdy oderwać się od niej nie może, więc uważaj na rudowłosą dziewczynę z wielką blizną na twarzy, bo możesz się stać moją kolejną ofiarą. Kolejną ofiarą Emmy the Killer.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki