FANDOM

Cześć, mam na imię Karolina. Chciałabym podzielić się z wami czymś, co spotkało mnie zaledwie miesiąc temu. To co piszę, nie jest czymś, co ma na celu po prostu przyciągnąć uwagę, a ostrzeżeniem.

Jestem osobą aktywną w internecie. Lubię pisać z osobami, których nie znam. Czasami nasze relacje zmieniają się w przyjaźnie na parę godzin, a czasami na znajomości na całe lata.

Pewnego dnia, losując osoby do pisania na Gadu Gadu, trafiłam na niejakiego "Wiktora". Na początku rozmowa się kleiła, był bardzo miły i przyjazny. Pomagał mi w różnych rzeczach, a jednak często nie wiedział co powiedzieć i przeczył samemu sobie. Tłumaczył to stresem związanym ze szkołą, konfliktami z bratem czy złą oceną w szkole.

Z czasem jednak się zmieniał. Potrafił przesiadywać na portalu prawie całą dobę, nie pozostawiając mi innej opcji niż wyłączanie komórki. Zapominał informacji, które przekazał mi zaledwie minutę temu, pisał nowe, sprzeczne ze sobą. Często pisał w różnych osobach, zdarzało mu się nawet pisać jako kobieta. Raz pisał, że jego rodzice są martwi, innym razem, że niedługo urodzi mu się siostra.

Po pewnym czasie nie wytrzymałam i zablokowałam go. Napisałam do mojej koleżanki i opowiedziałam jej o wszystkim.

Okazało się, że zna mojego "przyjaciela". Chodzili do tej samej klasy. Jednak osoba taka jak Wiktor nigdy nie istniała. Istnieje jednak Wiktoria, dziewczyna lecząca się na wiele chorób psychicznych, w tym rozdwojenie jaźni.

Uważajcie z kim piszecie, bo nie zawsze osoba ta może być tym, za kogo się podaje. Jeśli się "wkręcicie" w kontakt z taką osobą, może wam zaszkodzić bardziej niż myślicie. Konto Wiktora istnieje dalej, możecie je z łatwością znaleźć przy odrobinie szczęścia, albo raczej pecha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki