FANDOM

Cześć . Lubię grać w grę fallout 2 . Jednak podstawowa wersja z dodanym tylko restorartion projekt mi się znudziła więc uznałem poszukać jeszcze jakiegoś moda . Najlepiej takiego którego nieznałem . Zanlazłem takiego moda , nazywał się Fallout Dark New Reno Mod . W opisie był tylko napis horror . Początkowo byłem nastawiony sceptycznie ale uznałem że dam temu modowi szansę . Pobierał się doszyć długo więc uznałem że to duży mod . Kiedy się pobrał zainstalowałem go . Podczas instlacji zobaczyłem różne pliki muzyczne z różnych gier przez co użnałem że zamierza straszyć klimatem . Włączyłem fallout 2 i w menu głównym była opcja o tej samej nazwie co mod . Włączyłem go . Pierwsze co mi się co mi się rzuciło w oczy to to że nie mogłem stworzyć postaci . Miałem tylko do wyboru dwie postacie . Mężczysne Williama i kobietę Scarlette . Sądziłem że to ma wpływ na fabułę . Wybrałem najpierw Williama . Zaczeło się od filmiku który nic nie mówi a przectawia człowieka który był palony na stosie . Po tym akcja filmu przedstawiało zamykającoą się kryptę o numerze 14 . Krypty tej nie było w fallout 2 . Uznałem żę będzie pod RNK ponieważ jest to pomiędzy kryptą 13 i 15 więc uznałęm że tak zrobi autor . Gra rozpoczeła się w pustym pokoju. Miałem jeden punkt życia . Póżniej przyszedł jakiś bandzior . Włączyłem ekwipunek przy okazji zauważając że mam wszystkie statystyki S.P.E.C.I.A.L na 10 . w ekwipunku miałem Jet i Superstempaka . Najpierw wziołem Jet dla punktów akcji a potam by się uleczyć Superstempaka jednak po jego użyciu moja postać umarła . Wtedy przeniosłem się do asyna rodziny Mordino. Wyszedłem na zewnątrz i zobaczyłem znowu scenkę palonego kogoś żywcem. Wtedy mnie zaatakowano i zginołem . Wtedy pojawiła się scenka z napisem koniec. Weszedłem na strone twórcy moda ale on go usonoł z dopiskiem ,, Ten mod jest bez sensu jeszce go przemśle " . Chciałem zrobić wam sreenshoty i nagrać filmy z tego moda oraz przejść drugą kampanie ale zhakowali mi konto steam na którym miałem fallout dwa i haker odinstalował u mnie tą grę i parę innych .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki