FANDOM

Każdy chyba zna Google, Youtube, lub Facebooka. Są to jedne z najpopularniejszych sieci w Polsce, Ameryce, Francji, Niemcach, Portugalii, i w ogóle, na całym świecie. Niektórzy ,, mądrale "upierają się, że są najlepsi w dziedzinie komputera i ,, Już wszystko dokładniusieńko wiedzą o Youtube, i innych sieciach". Dlaczego akurat o Youtubie? Ano, dlatego, że właśnie na nim skupi się dzisiejsza Creepypasta.

Oglądałam sobie właśnie Youtube. To naprawdę S U P E R  rzecz!!! To właśnie tu poznałam Dinopociąg, My Little Pony, i Atomówki. Pewnego dnia, a konkretnie wczoraj wieczorem, poszłam na kompa. Byłam na youtube. Nie wiedziałam co mam puścić. Ponieważ od niedawna mam kanał MiniMini+ i Disney Junior, nie chciało mi się akurat puszczać My little Pony , Jake i Piraci z Nibylandii, czy czegoś w tym stylu. Bezsensownie wpisałam "Jakiś filmik" i kliknęłam "Enter". Jak zwykle na ekranie ukazał się napis "Proszę czekać" a kilka sekund później lista filmików. Wybrałam piąty licząc od dołu. Powiększyłam ekran i zgasiłam światło, aby było jak w kinie. Sięgnęłam po popcorn i pluszowego misia, tak na wszelki wypadek. Ekran był czarny. Wreszcie coś głośno zaszumiało, i zagwizdało. Na ekranie pojawiły się żółte, wybałuszone kocie oczy. Wyglądały jakby były żywe, gdyby nie błękitne fale światła idące od ekranu, powiedziałabym nawet że w tym pomieszczeniu jest kot. - Spójrz mi w oczy.- zadudnił męski, basowy głos. Na ekranie strzelił piorun. Spadłam z krzesła a popcorn wysypał się na dywan. Miś zanurkował pod stołem. Byłam przerażona. Zdawało mi się że piorun wyleciał z ekranu. Gdy wstałam, kocie oczy znacznie się powiększyły. - Spójrz mi w oczy. Jeśli nie chcesz być następna. Sssss...- zasyczała ciemność, i kocie oczy zniknęły. Rozległo się ciche pohukiwanie sowy, i szuranie liści. Wtem pach, sowa wyleciała z czeluści ekranu i wpadła do pokoju. Z płaczem i krzykiem wpadłam pod kołdrę mamy. - Spójrz mi w oczy. Inaczej zginiesz w krwawej przepaści...- pohukiwał ostry głos z echem. Mama spała w najlepsze. Na czubkach palców aby jej nie obudzić, zakradłam się do komputera, aby wyłączyć ten przerażający filmik. Wtem zauważyłam, że komputer zniknął. - Pewnie zasnęłam, i to mi się wszystko śni- Zaśmiałam się. Wtem wpadłam po ciemku na krzesło. To był dowód że nie śpię. Zakradłam się do swojego pokoju. Lekko zaniepokojona ułożyłam się pod kocem, i już, już miałam zasnąć gdy usłyszałam świdrujący basowy głos. - Spójrz mi w oczy, laleczko...- przerażona wyskoczyłam z łóżka - Ktoś mi robi kawały!!! Żebym tylko ja mu nie zrobiła kawału!!!- zdenerwowałam się. Ale zorientowałam się, że okna są zamknięte, w domu jest tylko śpiąca mama ze mną, o drzwiach zamkniętych na klucz nie wspominając. Dałam sobie spokój i poszłam spać. Dziwny głos chyba też, bo do rana go nie usłyszałam. I dotąd go nie słyszę. Jak narazie...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki