FANDOM

Jestem panią własnego życia. Nigdy nie przejdę obojętnie obok kogoś potrzebującego pomocy, mimo tego i tak sieję postrach wśród innych. Zacznę może od początku...

Już mając 5 lat czułam, że nie jestem taka jak inni. Nigdy nie lubiałam bawić się zabawkami. Zwykle zwracałam uwagę tylko na to co płonie.

Byłam słodką dziewczynką o pięknych, niebieskich oczach. Zawsze uśmiechnięta od ucha do ucha. Tak na prawdę, to tylko udawałam... W środku zawsze byłam smutna. 

W domu nigdy nie siedziałam z kimś innym niż moją kochaną babcią, no cóż..... bywa. Mama wyjechała za granice gdy miałam 3 lata, a tata? Siedzi w sąsiednim mieście z inną kobietą. 

Mimo ciężkiego dzieciństwa nie dawałam po sobie poznać, jaka jestem w środku. 

W dniu moich 10 urodzin do domu wpadło 2 mężczyzn, którzy wystraszyli moją babcię tak, że dostała zawału i przeszła na tamten świat. Byłam załamana. Zrozumiałam że zostałam sama na świecie, mimo iż gdzieś tam są moi rodzice. 

-Dlaczego ja?! Dlaczego?! -pytałam siebie zła na cały świat

Zamknęli mnie w bagażniku samochodu podobnego do busa. Po kilku godzinach jazdy wrzucili chłopca w moim wieku, którego pobili. Patrzyłam na niego i przyglądałam się miejscom z którego sączyła się krew. Nie brzydziło mnie to, a wręcz przeciwnie- przyciągało. 

Mniej więcej w środku nocy otworzyli drzwi i zobaczyli jak pomagam chłopakowi, ocierając krew z jego ciała. 

-Co ty robisz?! Odsuń się od niego bo inaczej cię zabijemy!

Spojrzałam na nich i wtedy coś we mnie pękło. Moje oczy zmieniły kolor na ognisty, tak samo jak włosy i paznokcie. Nie interesowało mnie co się ze mną dzieje, tylko chciałam mu pomóc. Rzuciłam się i jednym, sprawnym ruchem podpaliłam, śmiejąc się przy tym niczym psychopata. Kiedy odwróciłam się do chłopaka, mój ogień zniknął. 

-Co się właśnie zdarzyło? -spytał mnie chłopak. Sama nie znałam odpowiedzi, ale wiedziałam jedno- NIGDY nie pozwolę krzywdzić kogoś kto na to nie zasłużył. 

Od tamtej pory zawsze stałam po stronie słabszej osoby. Nigdy nie dam skrzywdzić komuś osób które poznałam. NIGDY!!!

Teraz wołają na mnie Fire Eye. 

Zapamiętaj, że jeśli chcesz coś komuś zrobić, bez uzasadnionych przyczyn to przyjdę do ciebie i osobiście ukatrupię. 

Pamiętaj...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki