FANDOM

Paulina była normalną uczennicą, uczęszczającą do trzeciej klasy gimnazjum. Bardzo lubiła gry z serii Grand Theft Auto. Mogła całymi dniami włączać komputer i zajmować się grą. Nie miała ani jednej gry z serii, więc po lekcjach postanowiła ją kupić. Wychodząc ze szkoły, skierowała się do sklepu z grami na komputer. Wchodząc do sklepu, od razu zobaczyła regałek z grami z serii GTA. Ucieszyła się i podeszła do niego. Nagle zauważyła dziwną płytę. Na jej okładce było napisane jedynie dziwną czcionką GTA. Zdziwiła się ale postanowiła ją kupić. Podeszła do lady. Ku jej zdziwieniu gra kosztowała jedynie 4 zł. "Może jakaś licencja na tę grę?" - pomyślała. Pożegnała się ze sprzedawcą i poszła do domu. Po przyjściu do domu otworzyła drzwi kluczami i weszła. Zawołała "Wróciłam!", ale nikt jej nie odpowiedział. Jedynie zobaczyła karteczkę. Podeszła do niej, otworzyła ją i zaczęła czytać.  "Wyszłam do przyjaciółki, obiad masz w kuchni na stole.  PS: Nakarm zwierzaki. MamaDziewczyna uśmiechnęła się i poszła do kuchni. Zjadła obiad. Po zjedzeniu obiadu dała karmę kotu i poszła do swojego pokoju aby nakarmić królika. Wsypała mu karmę do miseczki, pogłaskała i poszła po płytę z grą. Wyciągnęła ją i udała się włączyć komputer. Wcisnęła przycisk i po pięciu minutach komputer się włączył. Wsadziła płytę do komputera i czekała. Po chwili komputer zaczął wariować, i szumieć, a z jego wnętrza wydobył się stłumiony, cichy krzyk. Paulina przeraziła się, ale pomyślała, że to sąsiad się uderzył. Po chwili było już spokojnie. Dziewczynie pokazało się menu główne. Dostępne były trzy opcje: "Nowa Gra", "Ustawienia" i "Zdjęcia".

"Zdjęcia" - Paulina zdziwiła się. Postanowiła nie wybierać tej opcji, bo trochę się bała. Weszła w ustawienia. Na jej nieszczęście nic nie dało się zrobić. Wyszła z tej opcji i z przerażeniem wcisnęła "Nowa Gra". Postacią którą grała był chudy, wysoki, blady mężczyzna. Na imię miał John, a jego nazwisko nie było ujawnione. Zobaczyła, że nie miał oczu. "Pewnie błąd..." - powiedziała szeptem i zaczęła grać. Wyszła z domu i zastrzeliła jednego przechodnia. Po chwili komputer znów oszalał a obraz się rozmazał. Po chwili dziewczyna spadła z krzesła. Na ekranie monitora, wyskoczyło zdjęcie nastoletniej dziewczyny, które było zniekształcone. To była ona. Nie miała oczu, miała dziwnie rozszerzoną twarz, a z jej pustych oczodołów ciurkiem leciała krew. Chciała wyłączyć grę ale umysł jej na to nie pozwalał. Postanowiła grać dalej. Zdjęcie zniknęło, John znowu pojawił się na ekranie. 

Wyszła z domu, ale nie zabijała przechodniów, wiedziała czym to się skończy. Poszła i wsiadła do dowolnego auta. Zaczęła jechać. Nagle trafiła w słup. Samochód zaczął się palić. Nie mogła wysiąść z auta choć tego chciała. Samochód wybuchł, lecz obraz z napisem Game Over nie pojawił się. Kamera powiększyła obraz na zwłoki Johna. Były zakrwawione i obrzydliwe. Dziewczyna chciała wymiotować. Nagle gra się sama wyłączyła, a na ekranie pojawił się filmik z kamery internetowej. "Co tu się do cholery dzieje?!" - krzyknęła przerażona dziewczyna. Na filmiku siedziała ona, grając w GTA, za nią stała wysoka, tajemnicza, ciemna postać bez oczu. Nagle postać złapała dziewczynę za szyję i skręciła jej kark. Po chwili Paulina poczuła na szyi jakąś rękę. Odwróciła się i nic już więcej nie powiedziała. Przerażona matka która właśnie wróciła i zastała córkę w takim stanie zadzwoniła po policję i pogotowie. Dziewczynka nie żyła. Policjanci przeszukali dokładnie całe mieszkanie.  Nagle na ekranie monitora zobaczyli ikonkę z napisem GTA.

To wszystkie informacje, jakie przedostały się do mediów. Ciała policjantów i matki Pauliny nigdy nie odnaleziono.

Autor: 83.4.199.57

Więcej z Fandomu

Losowa wiki