FANDOM

Kiedy tylko Grand Theft Auto IV wyszło, grałem jak szalony. Ukończyłem single player w niecały tydzień i zająłem się multiplayerem. Po roku nie grania w nic innego tylko w Grand Theft Auto IV, znudziłem się i postanowiłem pograć w coś innego. Kilka tygodni później szukałem gier ze swoich zbiorów, które mógłbym sprzedać. Do rąk wpadła mi moja kopia Grand Theft Auto IV. Nawet jeśli nie była wiele warta, zdecydowałem wystawić ją na Amazon za 14$. Stan gry opisałem jako "nowy", chociaż płytka miała kilka zadrapań. Po kilku dniach ktoś ją kupił. Wysłałem mu grę tego samego dnia, kiedy dostałem pieniądze. Dwa tygodnie później dostałem maila od tego faceta. Był zawiedziony tym jak opisałem grę, a co dostał. Powiedział, że jest rozczarowany i zażądał zwrotu. Chociaż nie chciałem, zgodziłem się odesłać mu pieniądze jeśli on zrobi zwróci grę. Oczywiście, poniosłem wszystkie dodatkowe koszty. Gra po kilku dniach znalazła się w mojej skrzynce. Otworzyłem kopertę i zdałem sobie sprawę że okładka była lepka, obrazek wyblakł i był niechlujnie włożony w folię. Teraz płytka miała jeszcze więcej zadrapań niż wtedy, gdy należała do mnie. "Cudnie", pomyślałem, "kto to teraz kupi?". Chciałem ją sprzedać jeszcze raz, ale najpierw musiałem się upewnić, że wciąż działa.

Po ładowaniu zdałem sobie sprawę, że intro nie miało charakterystycznej muzyki. Zacząłem nową grę. Zamiast scenki na statku, która zawsze rozpoczyna grę, po prostu pojawiłem się obok szpitala. Po tej sytuacji już wiedziałem, że gra jest uszkodzona. Uznałem, ze nie mogę jej sprzedać w takim stanie. Już miałem wyłączyć mój Xbox, ale wtedy Niko dostał SMS-a. Nie było żadnego nadawcy, tylko jedno słowo: "Witaj"

Zdecydowałem się pograć przez chwilę, gdyż i tak nie miałem nic do roboty.

Oprócz pierwszych usterek gra działała zwyczajnie, z wyjątkiem tego, że nie mogłem wykonywać żadnych misji. Po swobodnym niszczeniu (zabijanie ludzi itd.), Niko umarł. Znowu przeniosło mnie pod szpital i znowu dostałem SMSa: "Nie wyjdziesz z tego szybko."

Trochę się wystraszyłem w tym momencie. Wyglądało to na porządną usterkę albo jakiś hack. Po kolejnej rozróbie wskoczyłem do wody. Płynąłem daleko od LC, ale policja nie zaczęła nawet ścigać mnie łodziami. Jednak gdy byłem już znacząco się oddaliłem, Niko zaczął tonąć. Znów pojawiłem się pod szpitalem. Tym razem także dostałem wiadomość: "Nie ma ucieczki".

Zauważyłem, że niebo jest czarne i nie ma przechodniów. Szedłem przez chwilę i znalazłem samochód. Wsiadłem do niego. Radio było zwyczajne. Po jeżdżeniu przez chwilę zostałem po prostu wypchnięty z samochodu. Samoistnie. Nie mogłem się ruszyć. Wtedy dostałem jeszcze jeden komunikat: "Witaj w piekle, Niko."

Nagle Niko stanął w płomieniach. Zaczął biegać naokoło i krzyczeć z bólu. Najgorsze było to, że nie umarł. Po prostu cierpiał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki