FANDOM

Gry istnieją od dawna. Czy to planszowe, komputerowe. Co do tych drugich — każda ma zaplanowaną fabułę, jednak wiele z nich skrywa tajemnice.

W internecie swego czasu istniała informacja o "graczu". Pojawia się on w każdej popularniejszej grze co najmniej raz. Raz protagonista zmienia model na jego, raz antagonista, a raz sam staje się postacią. Spotkamy go na multiplayer i na singlu. Podobno nie jest tylko martwym kawałkiem kodu A.I. Nazywam się Shido i opisze wam moje spotkanie z nim.

Grając w Slendera zauważyłem, że mój mikrofon jest włączony. Zaśmiałem się "O nie! Ktoś mnie szpieguje" Z głośnika usłyszałem głos "Nie mylisz się", po czym złowieszczy śmiech. Nie przejąłem się tym zbytnio i dalej zbierałem kartki w wirtuanej rzeczywistości. Kiedy zebrałem wszystkie, ekran ściemniał, a po chwili znowu było normalnie. Powiedzmy... Moja postać siedziała w jakiejś piwnicy, a przed nią siedział Slenderman. Piwnica miała niski strop, a ściany i fotel, na którym byłem uwięziony, były oblane krwią. Tak... W tej chwili zdałem sobie sprawę, że jestem w grze. Nagle jego model zmienił się... Teraz wygladał jak nastoletni chłopak z bliznami na obu oczach niczym Gaster, szarym kitlu lekarskim i czarnymi dresami. Jedno oko miał złote, a drugie krwistoczerwone. Jego różowe włosy były postawione i wystawały z nich dwa małe różki. Jeden pęknięty.

Usłyszałem znowu ten głos.

"Pewien gracz CS'a mnie trafił. Potem mu go odinstalowałem" zaśmiał się.

"Czy to jakiś żart?!? Co to do k***y nędzy jest?!?" owy "ktoś" zamknął oczy i odpowiedział mi

"Jestem pradawnym demonem zamienionym w miedź za zniszczenie pewnej pradawnej cywilizacji... Obudziłem się nie będąc w stanie się wydostać z mojego elektronicznego więzienia dopóty dopóki nie trafię na godne... Naczynie."

"Jak masz na imię?" zapytałem

"W dawnych czasach nazywano mnie Graczem bo lubiłem bawić się ofiarami" uśmiechnął się perfidnie "Teraz nie mam imienia." uśmiechnął się szerzej, dzięki czemu widziałem jego ostre kły... "Dobrze chłopcze..." popatrzył mi w oczy "Wiedz, że zamieniono mnie w miedź nie bez przyczyny. Nie zginiesz... Narazie.". Jego ręka zmieniła się w ostrze, które wbił mi je w brzuch. Uśmiechnął się złowieszczo przymykając złote oko i zniknął. Poczułem tylko ból w okolicy przepony, od którego straciłem przytomność.

Obudziłem się w swoim pokoju, podnoszony przez sanitariuszy.

Od tamtego czasu nie spotkałem go. Gracz zniknął. Teraz siedzię zamknięty w psychiatryku, gdzie czasem wydaje mi się jakbym widział cień Gracza. Czasem w ciemnych kątach widzę jego pół przeźroczystą sylwetkę wraz z jego ofiarą. Wiem, że nie jestem pierwszy, który to zrobi, ale mam zamiar to zakończyć. Pisząc to stoję na krawędzi dachu i tracę kontrolę nad ciałem. Tracę świadomość. Nie pamiętam nic sprzed spotkania z nim... Coś wypala mi blizny na całym ciele w tym na oczach. Wyrosły mi rogi. Skacze... Czuje jak moje włosy wypadają, a na ich miejscu rosną nowe. Nie... Nie.. Nie moje... To już nie moje ciało. Rozwinął dwie pary demonicznych skrzydeł.

Transformacja zakończona.

ON JEST GRACZEM

Więcej z Fandomu

Losowa wiki