FANDOM

To wydarzyło się na prawdę. ;-; (Nie wierzcie, jeśli nie chcecie, ja wiem swoje..) To się zdarzyło 8-11-14, tydzień temu.

To było chłodne listopadowe popołudnie, umówiłam się z kolżanką pod szkołą bo dawno się nie widziałyśmy, ona chodzi do szkoły w --------, więc rzadko się widujemy. Poszłyśmy kupić pisaki żeby pomazać plakaty wyborcze, nieźle nam to szło, za każdym razem jak ktoś przejeżdżał chowałyśmy się w krzakach czy gdzieś tam. W jednym z krzaczków wdepnęłam w jakieś pudełko, podniosłam je, w środku była płyta. Było na niej napisane markerem "Don't Play".  Od razu poszłyśmy do mojego domu, rodzice pojechali do Krakowa więc byłyśmy same. Włożyłyśmy płytę do napędu. Na pulpicie pojawiło się okienko z napisem "Czy napewno?". Nie byłyśmy pewne, ale nacisnęłyśmy "Tak". Po kilku sekundach na ekranie pokazał się folder o nazwie "watch" był tam plik watching.avi. Otworzyłyśmy go. Były tam oczy, czerwono-szare oczy, które na nas patrzyły przez ok. 4 minuty. W tle słychać było jakieś niezrozumiałe szepty. W Audacity puściłyśmy plik od tyłu. Nic. Wolniej. Nic. W końcu puściłyśmy plik szybciej, teraz można było usłyszeć to zdanie "I'm watching you now". Przestraszyłyśmy się. Koleżanka stwierdziła że musi już iść bo była 19, czyli było już BARDZO ciemno. Zostałam sama. Rodzice mieli wrócić o 9, bo od nas do Krakowa jest całkiem daleko. Minął kwadrans od wyjścia koleżanki. Za oknem usłyszałam pukanie. Odwróciłam się w stronę okna i zobaczyłam oczy. Krwisto czerwone z lekką domieszką szarego. Takie same jak na nagraniu. Mrugnęłam, oczy zniknęły. Resztę wieczoru przesiedziałam pod kołdrą aż do powrotu rodziców. Podczas kiedy tam byłam, w domu słyszałam dziwne głosy, śmiechy i tupanie. W nocy śniły mi się te okropne oczy, kilkakrotnie się budziłam. Miałam wrażenie, że ktoś mnie obserwuje. Nazajutrz zniszczyłam tę płytę a potem wyrzuciłam do śmieci. Nie słyszałam już żadnych dźwięków, ani nie widziałam żadnych dziwnych rzeczy. Poza jednym. Na mojej ścianie był duży, czarny napis: I'M WATCHING YOU.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki