FANDOM

11 letni Martin był fanem creepypast, lubił Roześmianego Jacka i Jeff'a the Killer'a. Pewnego dnia pod łóżkiem zauważył list: 

21 marzec 2010 r.

Witaj Martin. Jeśli to czytasz, będziesz musiał przejść 5 zadań. Podczas wykonywania ich możesz umrzeć. Jeśli umrzesz, to cię zjem.

Jednoręki Ralph

Martin bardzo się zdziwił, kiedy to przeczytał. Pomyślał, że to jego młodszy brat robi sobie żarty. Spytał brata, czy to jego sprawka, lecz okazało się, że on nie przyłożył do tego ręki. Wtedy Martin trochę się zaniepokoił, ale poszedł obejrzeć swój ulubiony serial w TV, aby się zrelaksować. Kiedy skończył, zobaczył, że na fotelu leży kolejna kartka, wziął ją i przeczytał.

21 marzec 2010 r.

Mówiłem, żebyś zrobił zadanie, bo jak nie, to w nocy cię zabiję.

Jednoręki Ralph

Martin się przeraził nie na żarty i postanowił wykonać te pięć zadań. Pierwszym zadaniem było iść w nocy do lasu. Martin zrobił to i tam spotkał mężczyznę bez jednej ręki.

- Witaj Martin, to ja, Ralph, i mam nadzieję, że grzecznie zrobisz pozostałe cztery zdania - powiedział mężczyzna ze złowrogim uśmiechem na ustach.

- Czego ode mnie chcesz? - zapytał Martin przerażony.

- Chcę tylko, żebyś przeszedł zadania - powtórzył Ralph.

Martin postanowił zrobić drugie zadanie. Drugim wyzwaniem było obcięcie sobie ręki. Martin odciął ją, wyjąc  przy tym z bólu. W trzecim zadaniu musiał obciąć swoją nogę, a Martin ponownie wykonał to.

- Brawo, brawo - krzyknął Ralph. - Zostały tylko dwa zadania. Teraz mogą być dla ciebie śmiertelne. Masz zjeść rozkładającego się lisa, leżącego obok mnie.

Martin omal nie zwymiotował, kiedy jadł, ale wytrzymał to.

- W ostatnim zadaniu musisz zrobić nożem plus na klatce piersiowej - przekazał mu mężczyzna.

- Nóż leży koło mnie - dodał Ralph

Martin wziął nóż i wyciął wzór jęczac z bólu.

- Wykonałeś moje wszystkie zadania - powiedział Ralph, po czym zniknął we mgle.

Policja znalazła Martina rankiem, pod drzewem, gdy modlił się szaleńczo. Trafił do psychiatryka.   

Więcej z Fandomu

Losowa wiki