FANDOM

Wczoraj jak szedłem do sklepu to zauważyłem mężczyznę. Miał czarną koszulę i brązową kurtkę. Szedł sobie do kiosku. Nagle zobaczył mnie i uśmiechnął się na mój widok.

Powiedziałem "Kim pan jest?" On odpowiedział "Nie wiesz kim ja jestem?". "NIe", odpowiedziałem. A on powiedział "Jestem Bogiem!"

Przestraszyłem się a on się na mnie rzucił i chciał mnie zjeść! Otworzył buzię tam mocno, że mogłem się w niej cały zmieścić! Próbowałem uciec ale on mnię gonił! Wtem wbiegłem do mojej klatki i zacząłem wchodzić po schodach, lecz on również do niej wbiegł, skoczył i mnie złapał!

Spadłem...

Potem obudziłem się w szpitalu psychiatrycznym, stał obok mnie lekarz. Zapytałem się go co ja tu robię? On odpowiedział "Znaleźliśmy cię gdy leżałeś pod schodami a obok ciebie stał twój ojciec. Mówił że spotkał cię gdy szedłeś do sklepu, po czym zacząłeś uciekać od niego aż dobiegłeś do klatki i poślizgnąłeś się na schodach". Nic nie odpowiedziałem. "Jest on tu za drzwiami, zawołam go". Chwile później wszedł. Ten sam co wcześniej. Identyczny. Nienawidzę go, tak bardzo...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki