FANDOM

Jestem po prostu jak każdy starszy fan Kirby, grałem w gry od pierwszego na NES był nowy, ale jedno doświadczenie wciąż mnie nadal myli. Właśnie dostałem swój drugi Gen Black Nintendo Wii, zdecydowałem się na kilka gier, ponieważ miałem tylko Super Mario Bros Wii. Epic Yarn Kirby pojawiła się około czterech dni temu. Więc zdecydowałem się zamówić egzemplarz (nie jestem bogaty, wezmę to, co jest najtańsze). To nie przyszło, więc złapałem moje klucze, a mój portfel, zawierający sześćdziesiąt dolarów. Kiedy tam dotarłem, to miejsce wydawało się być otwarte i mnóstwo ludzi. Postanowiłem poczekać, aż gra się skończy. Po tym, co wydawało się godzinami, fala ludzi w końcu zniknęła. Wszedłem. Widziałem, że ponad połowa z Wii, PS3, 360 gier nie było. Poszedłem do lady, żeby pozdrowić pracownika w rejestrze. Z jakiegoś powodu miałem dziwne uczucie, gdy podszedłem do niego. To dziwne uczucie świądu. Człowiek w kasie pyta mnie, czy czegoś szukam, wyjaśniłem, że zamówiłem kopię gry. Powiedział mi, że pośpiech ludzi tu wcześniej przeważnie po grach na Wii i niestety większość z nich trafiła do Epic Yarn. Powiedział mi, że była jedna kopia gry, która nie sprzedała się. Byłem zdezorientowany, dlaczego nie została sprzedana jedna pojedyncza kopia, ale też poprosiła go, aby pokazała mi przypadek płyty CD. Kiwnął głową i pokazał mi sprawę. Kiedy tylko to zobaczyłem, kiedy odzyskuję to uczucie. To było w standardowej grze GameStop, którą używają, gdy ktoś gra tylko w grze, a nie ma sprawy, ale to, co mnie oklepało, jest to, że w tym przypadku tytuł, Kirby's Epic Yarn ma być, wygląda na wszystko porysowany i Scuffed, a wszystko, co napisane jest tytułem "Kirby". Właśnie w tym momencie zaczynam czuć zmartwienie. Zapytałem go wtedy, czy ktoś je wymienił. Wyjaśnił, że mężczyzna, który wyglądał w latach sześćdziesiątych lub siedemdziesiątych, wpadł do środka. Mówił mi, że ten facet po prostu próbuje go pociągnąć, albo nie miał racji w głowie. To chyba nie na miejscu. Kto kupiłby coś nowego i zwróci go następnego dnia? Zapytałem go, czy wiedział, gdzie jest stary, ale powiedział mi, że po kilku chwilach po tym, jak stara gra, stary umarł z powodu niewydolności serca. Zapytałem wtedy, czy dowiedział się, jak on ma na imię. Powiedział mi, że wiedział, ale nie mógł ujawnić informacji o klientach, szanuję to. Niezależnie od tego, chciałem to kupić. Prosił tylko o dwadzieścia dolarów. Czułem, że była to bardzo niska cena za taką nową grę. Ale cokolwiek, kupiłem grę i tuż przed wyjazdem. Nie mogłem pomóc, ale mu powiedzieć, moje imię. Mówi mi, że nazywa się Henry. Idę do drzwi samochodu, gdy zaczyna deszcz. Kiedy zatrzymuję się w czerwonym świetle, zdecyduję się otworzyć sprawę, aby móc spojrzeć na grę. Nie byłbym ekspertem, ale dysk, który widziałem, nie był oficjalnym krążkiem, wyglądał jak bootleg. Był to zwykły biały dysk z napisem "Kirby", napisanym dość słabo na szczycie. Afterall, mój najlepszy przyjaciel miał kopię gry. Myślisz, że zauważylibyś coś takiego ... prawda? Kiedy wróciłem do domu, poszedłem do mojego pokoju i włożyłem płytę do Wii, czekałem cierpliwie na grę, trwa około 8 minut gry. Gdy to zrobił, obraz podglądu wyglądał niewiarygodnie glitchy, pokazano złamane tekstury, niewłaściwe listy, itp. Uznałem, że to było tylko tymczasowe. Próbowałem nacisnąć opcję "Start" na ekranie, tak szybko, jak to robię, na sekundę rozbłyskuje na czerwono. Teraz nadal nie byłem pewny co do tego, kiedy go dostałem, ale kiedy pojawił się ekran logo Nintendo, kiedy miałem ten dziwny swędzenie, tym razem silniejszy. Słowo "Nintendo" i słynna owalna przestrzeń wokół niego były mocno zniekształcone i zardzewiały, a do tego wszystkiego, kolorowy logo powoli spływał na dół ekranu, podobnie jak śmiertelna krew Mortal Kombat 2 Animacja. W końcu pojawił się ekran tytułowy, pokazujący tylko "Kirby", ale to nie było żadne inne słowa na ekranie. Były tam wzgórza Patchland, ale co było niezwykłe to, że mieli na nich przędzę barwną na karmazynach, jakby plamy krwi. Nacisnąłem przycisk startowy i został natychmiast uruchomiony na początku gry, bez żadnego menu.

Wydawało się, że jest to pierwszy poziom na pierwszym kawałku Patchland. Gram to przez prawie wszystko. Ukończyłem cały pierwszy kawałek Patchland i odblokowałem drugi kawałek, znany jako Grasslands. Kiedy przyjechałem, zobaczyłem, jak szczęka wydaje mi się straszliwie. Widziałem, jak wyglądały nieskończone ilości ciał mieszkańców Puszczy, przypuszczających na kolce, na pierwszym planie i na tle, wypuszczając więcej krwi przędzy, niebo nie było zwykłym jasnym szczęśliwym słonecznym niebem, było ciemno, mętne, I padał deszcz, nie krew, tylko zwykły deszcz deszczowy. I przygnębiające spojrzenie. Ale gwoździe, które zapieczętowało trupę tego sadystycznego trumny, było muzyką, to temat Grasslands, ale grał powoli w odwrotnej, niemal demonicznej naturze. Poszedłem na pierwszy poziom tego utworu. Kiedy dotarłem do części, w której możesz skorzystać z Tank Kirby, kiedy naprawdę się martwię, Naprawdę, martwię się. Za każdym razem, kiedy strzelałem do wrogów w jamie ustnej Kirby, wybuchałybyby jak zwykle, ale zamiast przędzy delikatnie pływającej w dół, spowijały wszędzie nierealistyczne ilości przędzy - krew, a nawet część przędzy - krew była splątana, Jakby podobny do wnętrzności, ale z przędzy. Dochodzę do końca poziomu, a po jego pokonaniu. Zostałem odesłany do pierwszego kawałka łaty. Zostawałem trochę czasu, poszedłem do sklepu z tkaninami, aby sprawdzić, czy mają coś warte zakupienia, gdy rozmawiałem z facetem z tkaniny, powiedział: "NIE, odejdź od mnie!", Co dało mi uczucie szczypania. Wyszczególniono tylko dwie tkaniny, zarówno nienazwalne. Wyglądały przerażająco na grę dla dzieci, jeden miał dzianiny wyłożone kafelkami, ale to, co przerażało, było, że czaszki miały solidne czarne gałki oczną, a pośrodku każdego gniazda były ciemnoczerwony źrenic z kapiącym krwią, Jak również czaszki pęknięte na całym ciele, a tu i ówdzie kilka krwinek. Drugi wyglądał jak nie do opisania, niewiarygodnie glitchy bałagan, z losowymi kolorami i różnymi spritami i teksturami dla wrogów i graczy. Potem zdecydowałem się pójść do sklepu z meblami, kiedy wyszedłem do sklepu z tkaninami, facet z tkaniny powiedział: "ZATRZYMUJ SIĘ ZABAWAĆ!". Uważałem, że to dziwne, wytrząsając, poszedłem do sklepu z meblami, facet mebli nie dał mi pozdrowienia. Tylko czysty dymek. Po wejściu do sklepu z meblami, po raz kolejny zostaliśmy przywitani szalonymi meblami. Była tam kanapa, lampa ścienna i przedmiot bez miniatury. Znowu poczułem podejrzenie, tylko silniejsze. Kanapa była porysowana, wyszczuplona i krwawo zabrudzona, cień lampy był częściowo zgrany i złamany, a przedmiot bez miniaturki, dobrze mnie tam dostałeś, ale moja ciekawość wzbogaciła się o mnie.

Więc skończyło się na zakupie tajemniczego przedmiotu z miniaturami, robiąc to, mam zrobić "Czy jesteś pewien? Tak / Nie", ale zamiast tego otrzymałem inny pusty dymek, Nie, wybrałem tak. Kiedy to zrobiłem, urzędnik przedstawił mi jeszcze jedną pustą bańkę mowy. Poszedłem do mojego małego pokoju z kępkami i poszedłem do trybu edycji, znowu, nie myśląc dwa razy, wybrałem ikonę mniej pozycji, aby umieścić na ścianie, aby zobaczyć, co to było, co widziałem boi się mnie z tego. To była przędza Kirby, ale z solidnymi, czarnymi ejliszkami i czerwonymi oczami, i najbardziej złowieszczy, nieludzki karmazynowy przęsło-krwawy uśmiech. Szybko ją wyjęłam z ściany i sprawdziłem, czy nadal znajduje się w menu mebli, na mój szok i przerażenie, byłem zupełnie nieobecny, jakby nigdy tego nie kupowałem. Postanowiłem wrócić do Grasslands, czytałem znaki zabarwione krwią przędzy na poziomach, jeden znak przeczytał "LEAVE NOW", kolejny czytany "TURN BACK". W tej chwili martwiłem się o grę, ale nadal Niemniej jednak. Ale kiedy poszedłem na wyższy poziom niż poprzednio, byłem niespodziewanie wrócił do Wii Home, byłam zdezorientowana, dlaczego tak się stało, ale zaczęło się uruchamiać grę. Zostałem przywitany przez te same niepokojące rzeczy jak poprzednio. Ale kiedy wybrałem ten poziom z Grasslands, który mnie kopnął na Wii Home, poziom rzeczywiście załadowany. Poziom wyglądał, zgadłeś, podobnie jak główna część Łąka, ciemne niebo, z burzą, karmazynową linią przędzy dla krwi, a nie niebieską wodą. Kiedy pokonam ten poziom. Pokazano miłą scenę łąk łączących się z początkowym fragmentem Patchland w odwrotnej kolejności, z niesamowitą atmosferą coraz głośniejszą i bardziej demoniczną. Potem, pod koniec sceny, na ekranie pojawiły się pęcherzyki mowy, mowy takie jak "MURDERER", "CIEBIE", "JAK MOŻEMY". To trwało kilka minut. Ale tak, jak się skończyło, demoniczna przędza krwawej Kirby błysnęła na ekranie głośnym tonem, a ja mam na myśli LOUD, przekłuwającą wersję tego, co brzmiało jak Kirby krzycząc. Nagle obudziłam się, leżąc na kanapie najlepszego przyjaciela, na Ekranie Kirby Epic Yarn na ekranie, na Nintendo 2010, Good Feel inc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki