FANDOM

To był normalny dzień taki jak zawsze. Lecz coś przyciągnęło moją uwagę. Gdy pisałem na facebooku z kolegą na pulpicie pojawił się plik o nazwie "Kolylek.exe" na początku nie wiedziałem co to jest , ale gdy to włączyłem od razu się przestraszyłem. Pojawiło się menu pokemon X&Y lecz nie zwykłe. Zamiast "Options" było napisane "Death" ale postanowiłem tego nie klikać . Dałem "New Game?" ale dlaczego był tam znak zapytania szczerze nie wiedziałem. Gra wczytała się chociaż dałem "New Game?" jedynym pokemonem jakiego miałem był Arcanine . Lecz ten Arcanine miał nazwę "Kolylek" gdy przegrałem walkę od razu włączyła się muzyka z Lavender Town . Na środku ekranu pisało "Kolylek is your trainer" to było dziwne od razu klikałem "Next" z przerażenia a byłem sam w domu więc było to nie zbyt dziwne. Od razu byłem w wieży w Lavender Town na 2 poziomie wieży. Nagle zaczął mówić "You wonna battle?,go Arcanine!" nagle byłem Arcaninem. Chodziłem po wieży Lavender i Nagle wyświetlił się napis "Gengar use Dream Eater." Zapanowała pustka, chodziłem po "Czarnym Ekranie" przez około 15 minut i nagle przemówił trener Ron "When you wonna be the best then you must be work with this chest". Na ekranie pojawiła się skrzynia której nie dało się otworzyć lecz dookoła leżały klucze których nie mogłeś podnieść. Wszedłem w Pokemony które mam i był Weedle i Pikachu obaj byli rozerwani na strzępy. Wróciłem do grania po chwili "Kolylek" powiedział żeby użyć go do otwarcia skrzyni (oczywiście w przetłumaczeniu) Użyłem go, szczerze? Nie powinienem skrzynia się otworzyła i wyskoczył z niej Arcanine który błagał o wypuszczenie go po czym zabił "Kolylka" i potem widać było tylko zwłoki Kolylka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki