FANDOM

Chcę wam powiedzieć że kocham Beatlesów. Mają świetna muzykę i wielki talent. Mam ich płyty, koszulki i gadżety. Nawet cieszy mnie kreskówka o Beatlesach stworzona w latach 60-tych. Ale to nie trwało długo zanim dowiedziałem się o makabrycznej tajemnicy tej kreskówki. Byłem w sklepie dla kolekcjonerów, gdzie był dział poświęcony Beatlesom. Szukałem beatlesowskich kubków i plakietki. Kupiłem 2 kubki i 4 plakietk i miałem już opuszczać beatlesowską sekcję, jednak coś przykuło moją uwagę. Była to kaseta wideo zatytuowana "The Lost Beatles Cartoon", naprawdę chciałem to mieć więc powiedziałem mamie że chcę to kupić. I kiedy podszedłem do lady z tą kasetą, kasjer powiedział mi że nie mogę tego kupić. Powiedział mi że obejrzał to i miał koszmary. Byłem zaskoczony że mówił to o tej kasecie ponieważ byli na niej Beatlesi. Jak kreskówka o rockowej kapeli może być straszna?

Ale on powiedział "Nie ważne, najwyżej będziesz miał koszmary." i dał mi kasetę. I kiedy wychodziłem widziałem jak ma skrzyżowane ręce i się modli. Zacząłem się czuć jakby było coś złego z tą kasetą. Kiedy przyszedłem do domu, natychmiast zszedłem na dół by obejrzeć to tajemnicze wideo. Kiedy włączyłem kasetę, coś dziwnego działo się na początku.

Był to dźwięk jakby ktoś krzyczał z cierpienia. Przestaszyłem się zanim pokazał się tytuł. Był taki jak zwykle. Odcinek nazywał się "Because" i pomyślałem że ma to coś wspólnego z ich piosenką "Because" z płyty "Abbey Road". Wtedy zaczęła się kreskówka i coś było nie tak. Było to zupełnie w innym stylu niż oryginalnie. Było podobnie do oryginału, tylko mroczniej. Następnie w odcinku pojawili się czterej Beatlesi w ich oryginalnym zarysie John, Paul, George i Ringo.

Mieli głosy jak Paul Frees i Lance Percival. Mówili o płycie CD, którą znaleźli na zewnątrz studia nagraniowego i wzięli do przesłuchania. (To było dziwne ponieważ płyty kompaktowe wynaleziono w 1976, a tę kreskówkę wyprodukowano w latach 60-tych.). W następnej scenie pokazany był John nakładający słuchawki zanim się to stało. John nagle wyglądał jakby stracił przytomność. Paul zapytał "John? Wszystko w porządku?". Nastąpiło przybliżenie do Johna, który zaczął się ślinić i nagle jego oczy przekształciły się  w obraz tripa po LSD z dziwnymi kolorkami. Po 10 sekundach trippującej twarzy Johna, coś się pokazało.

Wziąłem więc pilota i przewinąłem żeby zobaczyć co to było. Zobaczyłem jakiś makabryczny, groteskowy obrazek. To był obraz przedstawiający brzuchomówcę z lalką. Straszne w tym obrazie było to że ten facet nie miał ust. Zamiast tego była krew na jego twarzy, w miejscu gdzie powinny być usta. Lalka tego brzuchomówcy miała ogień w swoich oczach i szalony uśmiech. Chciało mi się wymiotować po zobaczeniu tego. Potem pokazano znowu twarz Johna.

"Wszystko w porządku?" - zapytał Ringo.

"Zobaczyć nie znaczy wierzyć. Zobaczyć znaczy zabijać."

John wkrótce odzyskuje świadomość i mówi "Tak. Wszystko OK. Która jest godzina George?"

"Jest 1:13" mówi George.

Nagle obraz zrobił się czarny i zaczęła padać na nim krew. Ta krew była hyper-realistyczna. Wyglądała tak prawdziwie, że gdybym dotknął ekranu, to miał bym krew na palcach. Krwawy deszcz nagle zniknął i pokazali się Beatlesi idący do jeziora. Tłum dziewczyn zaczął gonić chłopaków przez 30 sekund, kiedy nagle pokazuje się dziewczyna bez oczu, ma tylko oczodoły z których kapie krew. Nie ma ona zębów i więcej krwi wylewa się z jej ust.

To był kolejny obraz ofiary Zalgo, który był popularny w creepypastach. Odskoczyłem do tyłu na kanapie po zobaczeniu tego. Potem na ekranie pokazano twarz Johna. I nagle krzyki fanek ucichły. I kiedy wszyscy czterej się obrócili żeby to sprawdzić, wszystkie fanki leżały na ziemii, paliły się na popiół.

Paul wyraźnie przerażony, zapytał "Co... co się stało?"

Następna scena przedstawiała Ringa wymiotującego czerwonymi wymiocinami z kawałkami brązowego mięsa. Coś przykuło moją uwagę. Zatrzymałem i przyjrzałem się tym wymiocinom i była tam twarz Hitlera. Byłem zszokowany że facet który wymordował miliony ludzi był w kreskówce o Beatlesach.

"Po prostu o nich zapomnijmy o tym." powiedział John.

"Ale że o naszych fanach?"

"P******Ę TO!."

Byłem zszokowany że w tym odcinku John mówi "p*******ć". Ale zdecydowałem, że kontynuuję oglądanie.Następna scena pokazuje budynek, który miał być zburzony. Beatlesi szli korytarzem, gdy stalowa kula uderza w budynek. Kawałek gruzu leciał w powiertrzu. Miało to ominąć człowieka, kiedy John zrobił coś nie do pomyślenia... pchnął tego faceta tam gdzie miał ten gruz spaść. W sekundzie, kawałek solidnego marmuru zgniata kolesia na śmierć. Realistyczna krew i kawałki mózgu leżały poleciały wszędzie. Krew i mózg wyglądały jak prawdziwe.

Tłum ludzi otoczył scene gdy kamera robi zbliżenia na Johna z diabelskim uśmiechem na twarzy. Następna scena pokazuje tylko czarny ekran. Jedyną rzeczą jaką tam usłyszałem był strzał z broni palnej. Następnie był tam dym, który wydawł się być wystrzelony z tej broni. Potem na ekranie widać studio nagrań gdzie Beatlesi nagrywają swoją muzykę. Nie było tam włączonego światłą, ale usłyszałem bełkot i wsłuchałem się, po czym usłyszałem jak ktoś mówi "Nie powinienem tego robić. Będą wkrótce o tym wiedzieć". Światło się włączyło. Był widoczny cień za drzwiami. Była to sylwetka Johna. Nie trwało to długo zanim światła oświetliły dźwiękowca w reżyserce... leżał nieżywy.

Szybko się zorientowałem że został zastrzelony strzelbą. Kamera przybliża się do góry na zewnątrz pomieszczenia. W szybkim tempie, model M1887 spada na ziemię z krwią na nim i z dymem wychodzącym z lufy. Następna scena pokazuje Paula, George'a i Ringo pukających do pokoju Johna. Następnie Ringo z jakiegoś powodu wywarzył drzwi i był tam ogromny sejf wielkości SUVa. Nie znali szyfru ale z jakiegoś powodu nie był on zamknięty. Otworzyli go i odkryli sekret Johna... był on satanistą.

Był to tam ciało martwej kobiety na pentagramie, a jej oczy były wyżarte. Były tam martwe zwierzaki, fanmade Necronomicona, oraz kozia czaszka na pentagramie.

Ze strachu, George upadł na ziemię, Paul miał odruchy wymiotne, a Ringo zaczął płakać. Płacz Ringa nie brzmiał jak normalny kreskówkowy płacz. Brzmiał realistycznie. I w szoku zauważyłem że ta martwa kobieta, to narzeczona Ringo, Jenny. Nie wiedziałem że Ringo ma narzeczoną, ale bałem się jego płaczu, który był zmiksowany z krzykiem dziewczyny.

Zacząłem poderzewać że był to krzyk Jenny. Ekran zrobił się czarny. Nastęnie pokazano widok słońca ustawiony z nóg Johna. Ekran natychmiast pokazał twarz Johna, która miała wściekły wyraz i szybki ruch ust. Miał czerwoną tęczówkę. Miał pętle wokół szyi. Chciał popełnić samobóstwo. Zamknął oczy i skoczył.

Kamera pokazała stopy Johna, które się chuśtały. Kamera się oddaliła żeby pokazać zwłoki nieżywego John wiszące  na klifie, nad jeziorem gdzie Beatlesi szli na początku odcinka. Ekran  zrobił się czarny i pokazywał smutnego Paula. Ekran znów zrobił się czarny. I straszna część się zaczęła. Bez ostrzeżenia, twarz Paula była pokazana z hiper-realistycznymi oczami.

Było wiele widoków z kamer oddalających się od Paula w kącie. Następnie pokazały się obrazki. Pamiętam że widziałem obrazek ręki z bronią w ręku, która była celowana w głowę małego chopca, ale broń już wystrzeliła. Inny obrazek przedstawiał rzekę z beloną w niej, a za rybą byo ciało pary w krwawej miazdze. Następny obrazek pokazywał płonące miasto.

Ludzie leżeli na ziemii nieżywi. Szybko zauważyłem że miasto zostało zniszczone podczas jakiegoś ataku. Było zniszczone z powodu wojny w Wietnamie. Następny obrazek przedstawiał trzech grabarzy z siedmioma trumnami, w których leżały małe dzieci niemłodsze niż 6-letnie. Za grabarzem, który stał po lewej była trumna z ręką wystającą z niej. Ręka ta się ruszała. Po wielu obrazkach, pokazuje się Paul z tym samym wyrazem twarzy co przed pokazem tych obrazków.

Głos się obniżył, cichy niski głos mówi "ZRÓB TO!". Wtedy pistolet M1911 jest pokazany w dłoni Paula. Wkłada sobie lufę do ust i pociąga za spust. Realistyczna krew i mózg jest wszędzie. Kamera przybliża się do kuli którą wystrzelił Paul. Nabój mówi "Twoje życie już się skończyło, Paul." Następna scena pokazuje George'a na klifie, na którym się powiesił John. On też popełnia samobójstwo.

Myślałem że skoczy on z klifu. Ale zamiast tego zastrzelił sie. Na końcu sceny, kamera przybliża się do broni. To była ta sama broń, której użył Paul gdy popełniał samobójstwo. Pistolet powiedział "Wystarczą 2 naboje, żeby zabić 2 Beatlesów". Przeraziło mnie to trochę. Dreszcze mi przeszły po plecach. 

Następna scena pokazuje Ringo w szpitalu, umierającego na nieznaną chorobę. Podnosi on zdjęcie swoje i jego narzeczonej z pierściokiem, który on jej dał. Następnie umarł. Na końcu odcinka, pokazuje się ciemny korytarz. Wszystko co słychać to krzyki, gwizdanie, wrzaski i strzały z pistoletu. Wkrótce zauważyłem że ten korytarz jest w więzieniu.

Straszną częścią tego były lampy huśtające się w korytarzu i czarna sylwetka postaci w kapturze. Nie trwało to długo, zanim zauważyłem że to był John z szarą skórą i czerwonymi tęczówkami. Powiedział "Mam nadzieję że zadowoliłeś się swoim życiem, ponieważ moje już się skończyło, w tym moich przyjaciół ze względu na mnie... John."

Po prawej za nim był tłum strażników i więźniów. Wydaje się że niektórzy z nich mają rany postrzałowe w głowach i krew na całym ciele. Dziwną częścią był więzień, który stał po prawej obok Johna. Był to Mark David Chapman. To mnie przestraszyło, ponieważ koleś który zabił Johna Lennona stał po rawej za złym, demonicznym kreskówkowym Johnem Lennonem. Przez 30 sekund, zły John i tłum więźniów i strażników, zaczął chodzić prosto jakby szli do mnie.

Im więcej szli, tym więcej krwi spływało po nich. John zaczął zamieniać się w węża w dziwaczny sposób. Jego oczy zmieniły się w jaszczurze, jego skóra obrośnięta była łuskami, a jego język był idętyczny jak język węża. I wtedy odcinek się skończył. Przewinąłem taśmę i zatrzymałem na napisach początkowych, by zobaczyć jaki musiałem być głupi by wierzyć że to niezły odcinek.

Nie trwało to długo zanim coś przykuło moją uwagę. Przyjrzałem się spodowi słowa "Because". I zatrzymałem. Przeczytałem że żę odcinek nazywał się aktualnie "The Beatles Cartoon: Because John, they're dead"(Z powodu Johna oni nie żyją). Miałem już wyciągać kasetę gdy magnetowid zaczął płonąć.

Natychmiast zawołałem mamę i wziąłem gaśnicę. Zgasiliśmy i zauważyliśmy że magnetowid nadal działał, włożyliśmy tam inne kasety i działały. Ale jedyną rzeczą która była zniszczona przez ogień, była kaseta i to ona zaczęła się palić. Poszedłem z mamą do sklepu kolekcjonerskiego i zwróciliśmy tam kasetę. Pracownik działu beatlesowskiego powiedział "Co się stało z tą kasetą?" "Spłonęła kiedy film się skończył." powiedziałem. Wziął kasetę i wyrzucił ją.

Następnego dnia, byłem w samochodzie z moją mamą by zawieźć coś tacie, co zapomniał wziąć do pracy, gdy zobaczyliśmy policję otaczającą jakiś domu i sześciu mężczyzn, których wyprowadzali z domu. Policjant powiedział mojej mamie że tych sześciu facetów zostało aresztowanych za posiadanie narkotyków oraz rabunki.

Nie trwało to długo zanim rzeczy zostały wyniesione z tego domu i te rzeczy wyglądały jak sprzęt do tworzenia kreskówek. Znaleźli też rysunki tego co nazwali chorą kreskówką.

Była to kreskówka o Beatlesach. Policja była poinformowana że aresztowani sprzedali kasetę sklepowi kolekcjonerskiemu. Powiedziałem policji że miałem tą kasetę i pokazali mi te rysunki żebym zobaczył czy to te. Wszystkie się zgadzały. Po powiedzeniu im o kasecie, dali mi nagrodę w wysokości 200$. Byłem zadowolony z tych pieniędzy, ale obejrzenie tej taśmy o mało mnie nie wprowadziło do grobu. Przez 4 dni miałem koszmary, a kiedy się one skończyły, kaseta pojawiła się u mnie na ganku. Powiedziała do mnie "Nie możesz tego oglądać." więc wyrzuciłem tą kasetę do śmietnika i nigdy nie obejrzałem jej ponownie. Ale zastanawia mnie dlaczego ta kaseta to powiedziała.

To wszystko co mam do powiedzenia, do zobaczenia.

Pasta została skopiowana ze strony http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Creepypasta_Wiki i jest już usunięta.

Skopiował: Michib70

Więcej z Fandomu

Losowa wiki