FANDOM

Któregoś dnia w wakacje siedziałem sobie i się nudziłem.

Kadr z Labiryntu

Kadr z Labiryntu

Przypomniałem sobie jednak, że właśnie zaczął się sierpień i mój limit internetu odnowił się wczoraj. Wynosił 15gb. Pomyślałem więc, że nie ma sensu siedzieć bezczynnie i postanowiłem sprawdzić swój e-mail w poszukiwaniu nowych wiadomości. Przeglądam i w pewnym momencie zobaczyłem, że dostałem kod do gry "Minininjas" z "Humble Bundle-a", którego kupiłem jakiś czas temu. Zupełnie o nim zapomniałem. Cieszyłem się, że w końcu znalazłem swoje 2 dolary, lecz niezbyt chciało mi się grać w tę grę. Ale skoro już sobie o tym przypomniałem to wszedłem na "www.humblebundle.com" w poszukiwaniu nowych promocji. Cóż... nic dla mnie... Wśród reklam zobaczyłem jednak coś co mnie zaintrygowało. Była to animowana reklama nie przedstawiająca niczego specjalnego. Był to labirynt kolorowych kresek, które nieustannie poruszały się i zmieniały barwę. Trochę bolały mnie od tego oczy. Wpatrywałem się w to aż w końcu zmieniło się w normalną reklamę jakiegoś MMO. Nie znalazłem nic dla siebie na "Humble Bundle"-u, ani żadnego ciekawego maila w swojej skrzynce, więc wyłączyłem komputer i postanowiłem nudzić się dalej. Nadeszła noc, więc położyłem się spać. Gdy rano wstałem nie czułem się najlepiej. Byłem strasznie niewyspany. Nie wiadomo skąd od razu przyszło mi na myśl włączenie komputera. Włączyłem go i uruchomiłem Firefoxa. Ku mojemu zdziwieniu, żadna strona nie chciała się wczytać. Postanowiłem sprawdzić co się stało i zobaczyłem, że skończył mi się limit! W jeden dzień, a właściwie niecałą godzinę nie zdołałbym zużyć całych 15gb! Nie wiedziałem co myśleć. Właściwie nie myślałem nic. Zacząłem przeglądać swój dysk. Znalazłem na nim folder o nazwie "Scary". Co ciekawe ważył on około 15gb (jakieś 14,7). Zajrzałem do środka. Był on pełen dziwnych obrazków, filmików oraz dźwięków. Nie chciało mi się ich oglądać. Otworzyłem tylko jeden obrazek. Wydawał mi się znajomy... Myślałem o tym całą resztę lata. Gdy ponownie odnowili mi limit wpadłem na pewien pomysł. Zastosowałem wyszukiwanie obrazem w Googlu. Wyszukałem paroma obrazami z folderu "Scary". Co się okazało wszystkie pochodziły z różnych creepypast. Filmy i nagrania zresztą też. Do końca nie rozumiałem o co chodzi. Starałem sobie przypomnieć co się działo dzień przed znalezieniem folderu "Scary" na moim komputerze. "Ta dziwna reklama..." - pomyślałem. Zajrzałem znów na "humblebundle.com". Ta reklama znów się pokazała. Tym razem byłem sprytniejszy. Kliknąłem w nią. Przekierowała mnie na "creepypasta wiki". Jednak na pasku u góry, na którym zwykle pokazuje się nazwa strony widniał napis: "Podziel się wrażeniami" więc szybko zarejestrowałem się i dodałem tę pastę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki