FANDOM

Tak jak zwykle, wróciłem do domu i siadłem na kanapie, by pooglądać bezsensowne programy. Miałem nadzieję, że zastanę w domu mamę, ale jej nie było, nawet tata się gdzieś ulotnił... nie mówiąc już o rodzeństwie.

Chociaż byłem zdziwiony tym faktem, nie interesowałem się zbytnio i od razu włączyłem film, leciała akurat: "Alicja w Krainie Czarów". Pomyślałem o tym, jak wspaniale byłoby przenieść się do takiej krainy! Oglądałem dalej film, lecz w połowie zasnąłem.

Gdy otworzyłem oczy, nie znajdowałem się już w moim przytulnym domku. Leżałem za to na wilgotnej i mokrej trawie, a dookoła mnie, porastał las wielkich grzybów. Wstałem i przetarłem nerwowo oczy... Usiadłem na jednym z kolorowych grzybów, by pomyśleć głębiej. Myślałem, że to jedynie sen, ale gdy usłyszałem mrożący krew w żyłach ryk, od razu zmieniłem zdanie.

Biegłem przed siebie, ile sił w nogach, ale krzyk był coraz głośniejszy. Wkrótce dotarłem do grzyba, z wyrytym wejściem, wczołgałem się przez dziurę i ledwie mieszcząc się w grzybie, wypatrywałem owego "krzyku". Przez małą dziurkę w grzybie, dostrzegłem nogi jakiejś postaci. Miała one stopy wypełnione małymi, czerwonymi grzybami, a całe nogi były podrapane i spływała z nich krew. Gdy postać odchodziła, słyszałem jedynie ciche mlaskanie i pojedyncze krzyki. Nie widząc, jak nastawiona jest do mnie ta kreatura, postanowiłem nie wychodzić z ukrycia i spędzić noc w grzybie. Zmrużyłem więc oczy i zasnąłem...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki