FANDOM

Jeżeli to czytasz, to wiedz, że nie jestem normalną dziewczyną z normalnymi problemami.

A więc, zabijać siebie i niewinnych zaczęłam mając 14 lat. Obecnie mam 16. Pewnie się pytasz czemu piszę moją historię... odpowiedź jest prosta, niech świat o mnie wie. Urodziłam się blado skóra, a dokładniej biała (nie, nie jestem taka jak Jeff). Oczy miałam koloru czarnego, przez co mama nazywała mnie "piękne oczka". Kiedy się urodziłam, moja siostra miała 2 latka. Dziś byłaby dumną osiemnastką, ale spotkał ją bardzo przykry los.

A co do mojego imienia to jest mały szczegół. Lolitta, to ta druga ja, naprawdę na imię mi Loretta (kiedy byłam ta "dobra"). A tak naprawdę ta dobra zginęła mając 14 lat. Przypadek?

Rodzice postanowili się przeprowadzić z Las Vegas do Countrley Low (gdzieś w Kanadzie). Było to małe miasteczko. Dużo straganów, mało supermarketów. Mieszkaliśmy w dość sporym domku, który znajdywał się na obrzeżach miasta. Dom ten miał: 3 sypialnie, 2 łazienki, dużą jadalnię połączona z kuchnią, salon, taras, strych i piwnice oraz spory ogród.

Były jeszcze wakacje, więc spokojnie mogliśmy urządzić dom. Po około dwóch tygodniach od przeprowadzki, razem z siostrą wybrałyśmy się na festyn z okazji lata. Cały czas będąc tam, czułam obce wzroki patrzące się na mnie (najprawdopodobniej ze względu mojej odmiennej karnacji) jednak to mi nie przeszkadzało. Czułam się zauważalna. Na festynie było mnóstwo atrakcji. Daniele (tak miała na imię moja siostra) chciała iść na wszystko, lecz mnie takie rzeczy nie interesowały, ale co mogłam zrobić. Bo przecież to ona była ta "starsza". Mimo tego zachowywała się jak 10-letnie dziecko, nie jak szesnastolatka.

Po kolacji poszłam do swojego pokoju. Włączyłam laptopa i włączając google wyskoczyła mi dziwna strona "Czat-ON". Weszłam i poproszono mnie o wpisanie nicku. Od zawsze podobało mi się imię Lolitta, więc postanowiłam je wpisać. Po pewnym czasie trafiłam na chłopaka o imieniu Derek. Pisaliśmy ze sobą ze 2 godziny. Kiedy się okazało, że musi iść, zapytałam się czy ma Skype. Napisał mi nick i wyszedł.

Następnego dnia, już nie byłam sobą. Przeklinałam do siostry, wyzywałam rodziców, a także cięłam sobie ręce żyletkami. Dziś, to co wtedy się ze mną działo, jest dla mnie normalne. Ale wtedy to był koszmar. Chciałam się zabić. Lecz powstrzymała mnie myśl o Dereku. Usiadłam przy laptopie, włączyłam Skype i zaczęliśmy znów pisać. Okazało się, że jest on samobójcą. I to przez niego zabiłam Lorettę.

Całą noc nie spałam. "Jak już zabiłam Lorettę, to pora zabić jej wygląd" pomyślałam i tak zrobiłam. Rozpoczynając od "pięknych" , długich po kostki rubinowych włosach, kończąc na stylu.

Przefarbowałam włosy na czarno i spięłam je w kuca związując białą kokardą. Usta i powieki pomalowałam na czarno. Różową spódniczkę zamieniłam na czarne spodenki z białym paskiem. Białe japonki zastąpiłam białymi w czarne paski podkolanówkami i czarno-białymi conversami, a kolorowa bluzka zmieniła się w białą na ramiączka koszulkę wsadzoną w spodenki i czarną skórzaną kurtkę z podwiniętymi rękawami za łokcie.

Tego samego dnia przy śniadaniu rozpoczęła się awantura o mój wygląd. Zaczęłam krzyczeć na rodziców, po czym pobiegłam do pokoju, otworzyłam Skype i zobaczyłam wiadomość "Droga Lolitto. Niestety to jest koniec naszej znajomości, nie dlatego, że Cię nie lubię, dlatego że odchodzę. Mam nadzieję, że spotkamy się w innym świecie. Kocham Cię, Derek". Po przeczytaniu tego rozpłakałam się i zaczęłam się psychicznie ciąć.

Kiedy nastał wieczór i kiedy wszyscy spali, poszłam do kuchni, wzięłam największy nóż i pomyślałam "Pora się zemścić". Po cichu weszłam do pokoju rodziców, zamykając im usta, zmasakrowałam ich ciała. Odwróciłam się, a za mną stała Daniele. Zaczęłam się psychicznie śmiać. Ona rozpłakała się i uciekła. Znalazłam ją w piwnicy. Obezwładniłam ją i 2 atakami noża nie miała już głowy. Usłyszałam syreny policyjne "Ku....a, ktoś wezwał gliny" pomyślałam, po czym pobiegłam do wejścia. Do domu wpadła policja, zaczęłam się szatańsko śmiać, pobiegłam wzdłuż przedpokoju, wyskoczyłam przez okno i uciekłam do lasu. Od tamtej pory, nie tylko zabijam niewinnych ludzi, ale zabijam także siebie.

WASZYNGTON: Młoda dziewczyna zabija ludzi.

LAS VEGAS: Ofiar jest coraz więcej.

NOWY JORK: Policja nadal szuka psychopatki.

CHICAGO: Zmasakrowała ciała rodziców, odcięła siostrze głowę.

LONDYN: Czy przybędzie do Europy?

TOKIO: Taka urocza, a taka bezlitosna.

Źródło: http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Lolitta_-_Pocz%C4%85tek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki