FANDOM

Działo się to w niedzielę. Akurat przeglądałem strony internetowe, kiedy znikąd pojawiła mi się strona zatytułowana ,,POBIERZ NA TWOJE PC »SUPER MARIO BROS « !!". Zaciekawiło mnie to, bo jeszcze nigdy nie grałem w oryginalne SMB. Moja ręka automatycznie kliknęła w reklamę. Od razu zaczęło się pobieranie. Pomyślałem: HEJ HEJ HEJ! A co z opisem i stroną o tym??!! Gra się pobrała i otworzyłem winRAR'em archiwum nazwane "MARIO.EXE". Otworzyłem grę.

Menu główne było inne niż zwykle. Zauważyłem też, że nie mogę wybrać Mario. Będąc zdziwionym zacząłem grę jako Luigi i coś błysnęło na czerwono. Wyglądało to mniej więcej tak: tło było w płomieniach, za Mario był zmasakrowany Toad, a napis SUPER MARIO BROS. był zakrwawiony albo coś w tym stylu. O dziwo zacząłem grę jako duży Luigi. Nie mogłem niczego zniszczyć, nie było wrogów a do rur nie mogłem wejść. Pod koniec niedaleko zamku widziałem Mario z krwawiącymi oczami. Wtedy Mario się uśmiechnął i z głośników wydał się śmiech zbudowany lecz nie brzmiał on jakby był zbudowany z 8-bitowych dźwięków.

Ten brutal wyciągnął z powietrza pochodnię i podpalił zamek z którego uciekały 4 Toady. Włączył się slow motion, a ja biegłem jak najszybciej jak mogłem. Gdy zobaczyłem rurę od razu do niej wbiegłem, po czym pojawił się napis "Hello Luigi. I want to play with you" (TŁUM.: Cześć Luigi. Chcę się z tobą pobawić). Wyrzuciło mnie do podziemi. Nic tam nie było oprócz kilku zmasakrowanych Toadów. Nagle nad ekranem bardzo szybko pobiegł Mario, zszedłem niżej i zobaczyłem muchomora. Zdziwiło mnie to, bo na gameplay'ach nigdy nie było tak zielonych muchomorów i w dodatku nieruszających się więc postanowiłem zostawić to świństwo. Nagle Mario pojawił się za mną i zepchnął Luigiego, niżej z powietrza wychodziły kolce. Kiedy skończyły się kolce wyszedłem stamtąd. Ucieszyłem się, że przeszedłem ten poziom ale to nie trwało długo. Zobaczyłem żyjącego Toada, podszedłem do niego i wyskoczył jumpscare. Musiałem naciskać przycisk F żeby nie umrzeć. Udało mi się . Doszedłem do rury i wyświetlił się napis: "The one waiting for you underneath the castle, will soon leave. Hasten." (TŁUM.: Ten który na ciebie czeka pod zamkiem wkrótce odejdzie. Przyśpiesz). Ale o kogo mu chodzi... Dostałem olśnienia. Szepczę: nie, NIE! Nie odważy się tego zrobić!

CZĘŚĆ DRUGA JUŻ WKRÓTCE

Więcej z Fandomu

Losowa wiki