FANDOM

Był deszczowy dzień. Siedziałem sobie na krześle szukając jakiś modów do gier. W końców znalazłem jakiś mod do Crysisa. Był na jakimś czeskim forum poświęconym właśnie tej grze. Plik miał dziwny tytuł i nie miał opisu oraz brak było jakichkolwiek komentarzy. Postanowiłem go pobrać by zobaczyć co gościowi udało się zrobić. Zaraz po zainstalowaniu moda otworzyłem go. Otworzyło się normalne menu tylko z czeskimi napisami. Przeleciałem szybko opcje i żadnych zmian nie znalazłem. Włączyłem więc nową grę. Pojawiłem się w środku dżungli. Szedłem na wprost, ale jedyne co widziałem to dalej to samo. Lekko zdenerwowany włączyłem tryb szybszego poruszania się, lecz zamiast tego kombinezon zmienił kolor na czarno-granatowy. Nagle zaczęła się zmniejszać ilość punktów zdrowia. Chciałem wyłączyć ten tryb, ale kostium nie zmieniał się. Czekałem chyba minutę kiedy punkty zdrowia skończyły się. Nagle pojawiłem się na czarnym polu, a z nieba zwisały owinięte w pajęczynę trupy tak jak przy spotkaniu martwego Azteka. Byłem bardzo zaniepokojony więc próbowałem wyłączyć grę,ale zamiast tego dostałem dwa pistolety oraz jeden z trupów upadł i zaczął się do mnie zbliżać i straszliwie zaczął krzyczeć. Próbowałem do niego strzelać, ale nic mu to nie robiło. Kiedy był coraz bliżej krzyk stawał się głośniejszy. Byłem naprawdę zaniepokojony. Kiedy do mnie doszedł pojawił się napis pisany białą oraz grubą czcionką na czarnym tle. Pisało na nim 'Gra dopiero się rozpoczęła'. Przestraszony wyłączyłem grę i jak najszybciej włączyłem jakieś forum chcąc napisać o tym co wydarzyło się przed chwilą. Kiedy kończyłem pisać link do strony z której ściągnąłem wyskoczyła na monitor twarz z przeraźliwym krzykiem. Obudziłem się w szpitalu koło mojego łóżka stali moi rodzice. Dowiedziałem się że znaleźli mnie nieprzytomnego w pokoju ze stłuczoną głową przez walnięcie o kąt łóżka. Kiedy już wróciłem do domu odpaliłem komputer, ale na tapecie miałem teraz tą twarz. Teraz mogłem się niej przyjrzeć. Zobaczyłem teraz że na twarz tej w okolicach czoła wyryty był napis 'Teraz gra się skończyła'. Po chwili zmieniłem tapetę. Chciałem odinstalować tego moda, ale to wymagało odinstalowania Crysisa. Zrobiłem to. Zaraz potem instalowałem tą grę. Włączyłem ją, ale zamiast menu pojawiłem się w negatywnej dżungli. Próbowałem wyjść do menu, ale nic się nie stało. Nagle pojawiła się postać z tą samą twarzą co widziałem na pulpicie. Uniósł ręce oraz zmienił kolor na biały. Zaczął się obracać i unosić, a z jego ust zaczęła lecieć zielona substancja. Moja postać zaczęła wydawać odgłos jakby się dusiła, a ilość punktów zdrowia zaczęła się zmniejszać. W końcu tajemnicza biała postać przestała wymiotować i zaczęła krzyczeć. Nagle komputer się wyłączył. - Już nigdy w to nie zagram – powiedziałem w myślach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki