FANDOM

UŚMIECHNIJ SIĘ Mrs.Crazy PATRZY

To stało się pod koniec wakacji dokładnie 20 sierpnia 2014 r. Byłam wtedy sama w domu.Moja mama pojechała w odwiedziny do cioci i miała wrócić dopiero na drugi dzień. Nudziło mi się więc włączyłam komputer. Spędziłam około 5 godzin na czytaniu creepypast. Była godzina 21 gdy otrzymałam dziwny e-mail. Ktoś lecz teraz jak o tym myślę to raczej coś wysłało mi niepokojący obraz. Podobiznę Jeffa z narysowanymi iksami na oczach i szerokim uśmiechem oraz napisem: "UŚMIECHNIJ SIĘ Mrs.Crazy PATRZY".Ten e-mail na początku mocno mnie zaniepokoił ale po dłuższym czasie stwierdziłam, że to koleżanki żartują sobie ze mnie. I to był mój błąd. Godzinę później wyłączyłam komputer. Ledwo co wstałam z krzesła aby od niego odejść ,a momentalnie on sam się włączył. Na pulpicie moja tapeta została zmieniona. Zamiast niej widniał czerwony napis:"A co ty taka poważna, UŚMIECHNIJ SIĘ ja patrze" i podpis Mrs.Crazy. Strasznie się wtedy przeraziłam. Odłączyłam komputer od zasilania i uciekłam do łazienki(najjaśniejszego pomieszczenia w moim domu). Siedziałam w niej do północy. Dokładnie o godzinie 00:30 usłyszałam pukanie w okno. Miałam nadzieję, że to mama wróciła wcześniej do domu. Jednak gdy szłam w stronę okna(aby przekonać się kto puka) po drodze skręciłam do kuchni i na wszelki wypadek wzięłam największy nóż jaki tylko był. Jak już dotarłam pod okno ,odchyliłam firanę aby lepiej widzieć. I wtedy to zobaczyłam. Wpatrywało się centralnie we mnie. Nagle wyciągnęło swój długi pazur i wyskrobało na szybie napis, a raczej podpis "Mrs.Crazy". Od razu uciekłam do sypialni mamy. Wzięłam telefon i zadzwoniłam na policje ale uznali to za żart. Wtedy usłyszałam dźwięk tłuczonej szyby. Zamurowało mnie z przerażenia, miałam pustkę w głowie i kompletnie nie wiedziałam co mam teraz zrobić. Słyszałam już jak to coś wchodzi po schodach. Ze zdenerwowaniem szukałam jakiejś kryjówki. Szybko schowałam się w szafie i można powiedzieć, że czekałam jedynie na cud. Byłam coraz bardziej roztrzęsiona gdyż słyszałam wyraźne kroki zbliżające się w moją stronę. Po paru minutach nadeszła ta chwila.Ono było już pod drzwiami szafy. Ostatnie co usłyszałam to psychopatyczny śmiech i słowa "UŚMIECHNIJ SIĘ JA CIĘ WIDZĘ!!". Obudziłam się na drugi dzień. Wyszłam z szafy i od razu przeszłam się po całym domu ,żeby zobaczyć czy nic nie jest zniszczone albo nie zginęło. O dziwo wszystko było w porządku ale tylko w domu. Strasznie bolała mnie cała twarz .Nie mogłam jej nawet dotknąć. Od razu pobiegłam do lustra w łazience i po prostu nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam. Miałam wycięty wielki uśmiech od ucha do ucha ,a skóra przy oczach była rozcięta na znak iksów. Wyglądałam jak obraz Jeffa który otrzymałam w e-mailu. Akurat do domu wróciła mama i jak mnie zobaczyła to aż ją zamurowało. Momentalnie trafiłam do szpitala aby założyli mi bandaże. Wciąż pamiętam Mrs.Crazy i nigdy o tym nie zapomnę, mało tego widuje to co noc. Stoi za oknem mojego pokoju i wpatruje się centralnie we mnie.

Źródło: http://pl.creepypasta.wikia.com/wiki/Mrs._Crazy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki