FANDOM

Opowiem Wam historię, która przydarzyła mi się jakiś czas temu. Myślę, że bardziej nada się na tę stronę, niż na żadną inną.

Mam na imię Szymon i mam 12 lat. Wszystko zaczęło się dziś. Wszedłem z moim kolegą Pawłem na Google, w celu poszukania odcinków z Pokemon Indigo League. Było bardzo dużo stron, lecz ja wybrałem zalukaj.tv. Wpisałem Pokemon Indigo League. Był tylko jeden odcinek o nazwie "...". Wszystko na filmie było szare i smutne. Nigdy nie słyszałem o tym odcinku. "Co to ku... jest ?!" - pomyślałem. Ash wystawił Pikachu. Był on czarny, nie miał on źrenic, tylko białą kropkę w oczach. Przeciwnik wystawił Geodude, który miał kolory, lecz nie miał oczu. Gdy Pikachu atakował, pioruny były czarne, a klatek z atakami Geoduda brakowało. Wtedy film się skończył. Postanowiłem pograć w Pokemon Fire Red, aby się odstresować. Wszystko było normalnie, aż do momentu dojścia do Viridian Forest. Nie było trawy ani trenerów, a drzwi, które prowadzą do Pewter City, jakby nie istniały. Potem znikąd pojawił się dziadek stojący za mną. Pogadałem z nim i powiedział "zaraz tu będzie". Po rozmowie pojawiły się drzwi. Pomyślałem "Drzwi też z du*y? Naprawdę?"

Przeszedłem przez te drzwi i skierowałem się prosto do centrum Pokemon. Za ladą zaczęła się walka, siostra miała Chansey na 100 poziomie, a ja tylko Charmandera na 15. Dziwne, bo miałem już ruch "Flamerthrower". Ten ruch dostajemy dopiero na 34 poziomie Charmeleona. Użyłem go, lecz Chansey była szybsza. Wyprowadziła "Double kick" i omdliła mojego pokemona. Walka się skończyła, zapłaciłem 3200 i przeniosło mnie do mojego pokoju. Gdy chciałem z niego wyjść, coś mnie cofało. Po chwili wszystko zamieniło się w lawę. Zapisałem wtedy grę i ją wyłączyłem. Wszedłem na Facebook'a, pogadałem z kumplami i wyłączyłem internet. Znów włączyłem Pokemon FR. Nadal wszędzie była lawa. Nagle pojawił się chodnik. Przeszedłem nim do drzwi; udało mi się w końcu wyjść z domu. Poszedłem do Oaka, lecz nie było go tam. Poszedłem do trawy - nie spotkał mnie ani jeden pokemon. Potem było jakieś rozwidlenie, wcześniej go nie widziałem. Poszedłem w prawo. Zauważyłem dwie postacie. Byłe całe białe, a jedna z nich nie miała rąk. Porozmawiałem z postacią bez rąk. Powiedziała "D-daj mi rękę". Mogłem wybrać opcję TAK lub NIE. Wybrałem TAK. Ekran zniknął na kilka sekund. Gdy powrócił koleś, który nie miał rąk, zauważyłem, że teraz nie ma tylko jednej ręki. Sprawdziłem moją postać - ona też nie miała jednej ręki. Poszedłem dalej i gra przeniosła mnie do Lavender Town. Sprawdziłem wszystkie ścieżki i domki. Nie miałem wyjścia, musiałem iść do Wieży Pokemon. Wszedłem na ostatnie piętro. Ekran zniknął na blisko minutę, a gdy wrócił, nie było mojego bohatera, zaś na jego miejscu był tylko grób.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki