FANDOM

"Tato co się dzieje ?!"-spytałam przestraszona widziąc wybitą szybę "Nic Vinil nic.."-tylko to usłyszałam . Później była tylko ciemność. Eh... Jak by to zacząć jestem Vinil Daragon mam 17 lat niestety bóg nie pobłogosławił mnie zdrowiem jestem chora na Parkinsona przez co mam tiki.Mało osób mnie lubi ze względu na moją chorobę mam 2 koleżanki Victorię i Dane przyjaźnią się ze mną tylko by się pośmiać.Jestem blada tylko nos policzki i usta są pokryte lekkim różem . Nie śpie po nocach przez koszmar przez co mam oczy niczym gaara jestem brunetką jestem emo . najczęściej mam umalowane oczy na czarno . Wracamy do snu śnił mi się wypadek który dziś się spełnił moja rodzina to : tata Eric mama Iris i siostra Emily . Ten dzień przewrócił moje życie o 180 stopni Jechałam spokojnie z ojcem wracałam z zajęć gdy nagle samochód walnął w ogromne drzewo potem stórlał się z małego klifu . " tato co się dzieje !?"-spytałam "Vinil...... "-tylko to usłyszalam . Obódziłam się w szpitalu . Wszedł lekarz : Vinil Daragon tak ? " tak proszę pana "-odpowiedziałam " A więc twój tata ... On nie żyje ..."-powiedział "Nie nie nie !!!!"-krzyknęłam 2 tygodnie później matka odwiozła mnie do domu . Nie zdawałam sobie wtedy sprawy że to początek piekła.Obdziłam mnie czyjś głos " tylko śpij ... Tylko śnij .. Tylko śpij.... Tylko śnij .... Spróbuj pogodzić się z potworem a zobaczysz że tym potworem jesteś ty i będziesz prosić boga będziesz wolna od stresu jesteś tylko zagubioną duszą czemu nie pozwalasz być potworowi wolnym to nie gra to walka "ktoś śpiewał to tak pięknie i ten ktoś głaskał mnie po głowie " przepraszam to koszmar że nie pozawlasz być potworowi wolnemu "- ten ktoś przestał mnie głaskać więc się odwróciłam się i zobaczyłam jak chłopak stoi na parapecie miał piękne kasztanowe włosy był ubrany w brązową bluzę niebieskie spodnie czarne trampki a do spodni miał przyczepione toporki . Kiedy zniknął podeszłam do okna a za drzewem zobaczyłam 4 metrową postać bez twarzy usłyszałam okropny pisk w swojej głowie i zemdlałam . Wstalam i zaczełam się ubierać i robić inne czynności . Zjadlam gofry z siostrą i wyszlyśmy do szkoły . Napadło mnie mnóstwo fangirli krzyczały " ty podobno widziałaś toby'sia tak !!!! "-krzyczały wszystkie nic nie odpowiedziałam.Poszłam dalej dzień minął jak co dzień nie obyło się bez wyzwisk kolejny z rodu ticci czyli ticci Vinil ale to do mnie nie pasóje . Weszlam do domu i matka od razu wyskoczyła z groźbami zaczęła nas bić ale ja broniłam Emily jak się tylko dało . 5 miesięcy po pogrzebie taty co noc widziałam tą samą postać aż któregoś wieczoru miałam na sobie czarną bluzę z kapturem szare wytarte rurki i czarne conversy. Usłyszałam krzyki Emily wbieglam do jej pokoju i zobaczyłam jak bierze ostatni wdech wtedy usłyszałam " zrób to !! Zrób to !! Za to wszystko co zrobiła !! Zrób to !!! "-krzyczał głos w mojej głowie matka się obróciła i spojrzała na mnie psychicznie i powiedziała " ty będziesz następna !!"-powiedziała "to ja spowodowałam wypadek w którym Eric zginął "-krzynęła a ja ze łazmi w oczach pobiegłam do kuchni chwyciłam nóż matka stała opierając się o drzwi podbiegła i zrobiła zamach nożem ale zrobiłam unik powaliłam ją na podłogę i powiedziałam " i'm quin bitch !"- i wbiłam jej nóż w serce pobiegłam do garażu i wziełam toporek ojca pobiegłam do pokoju rodziców porwalam zdjęcie naszej rodziny potem pobiegłam do pokoju Emily pogłaskałam ją po głowie i powiedziałam "słodkich snów aniołku"- poszłam do piwnicy wziełam bęzyne i zapałki z kuchni . rozlałam ją po całym domu i po ulicy zapaliłam zapałkę i rzuciłam na ciecz wszystko stanęło w ogniu oddzielając mnie od domu w którym niegdyś mieszkałam z niby kochną matką ojcem i siostrzyczką . Wbiegłam do lasu kiedy przystanęłam stanął za mną ten sam wysoki mężczyzna zemdlałam . Gdy się obudziłam koło mnie leżała czarna chusta i czarne rękawiczki . Kiedy tak szlam w nocy po lesie przedemną pojawił się chłopak ten który śpiewał mi tę piosenkę pachniał jak gofry !!! Za nim pojawił się jeszcze brunet w skurzanej kurtce z maską z czarnymi oczami i ustami drugi w żółtej bluzie z czarną kominiarką czerwonymi oczami i odwróconym do góry nogami uśmiechem a na końcu stała czarnowlosa dziewczyna z białą brudną maską i o takim samym odcieniu bluzie a za nimi stał ten sam wysoki mężczyzna wyciągnął rękę w moim kierunku przytaknęłam oni poszli chłopak którego jako pierwszego spotkała pomachał ręką na znak żebym poszła za nimi . tak rozpoczęło się moje nowe życie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki