FANDOM

Kolejna gówniana perełka z Creepypasta Wiki, która od ostatniego czasu pływa w takim szajsie.

Pewien dzień, zmienił całe moje życie... Jestem w niebezpieczeństwie. Jeśli to czytasz, to wiedz, że możesz mi jeszcze pomóc. Wszystko zaczęło się wczoraj. Dostałem wiadomość od mojego przyjaciela. Powiedział mi, że jest w tarapatach. Zapytałem "Jak mogę Ci pomóc?", lecz nie dostałem odpowiedzi.

Dał mi tylko pewną grę. Nienawidzę creepypast za to, co z nim zrobiły. Mój przyjaciel uwielbiał Jeff'a the dizla. Chciał być takim jak on! Proszę, pomóżcie mi! Nie chcę żyć w strachu. Najgorsze jest to, że potem poszedłem do niego. On zrobił to celowo, chciał mnie tylko zwabić... Nie pamiętam co było dalej, wiem tylko, że gdy tam przyszedłem... było inaczej.

Teraz jestem sam w domu. Moi rodzice gdzieś zniknęli i nie wrócili. Zamknąłem się sam w pokoju. Wyglądam przez okno - on tam jest! Zamknąłem okno i drzwi na zamek. On po mnie idzie. Jeff (JPRDL). Tak od tej pory na niego mówię. To już nie jest ten sam człowiek - on jest taki sam! Jak Jeff po zmianie! Muszę iść do pokoju po nóż... To już koniec... Może mi się uda, trzymajcie za mnie kciuki, proszę!

Wróciłem. Nigdzie go nie ma. Słyszę straszne dźwięki. To już moje ostatnie słowa, nie może mnie dopaść. 

Słyszę jego kroki, po ścianie przeszedł cień. nie wiem skąd! To już koniec, żegnajcie wszyscy, proszę was o jedno, zapamiętajcie mnie dobrze i nigdy nie bierzcie przykładu z Jeffa, nienawidzę tego świata, muszę się przełamać.

Ciągle słyszę jego kroki, o nie, nastała cisza, On tu na pewno jest, za drzwiami. Nie może mnie dopaść. To koniec ze mną. kkp

Więcej z Fandomu

Losowa wiki