FANDOM

Zapis 21

On wie gdzie jestem. Ukrywam się w tylu miejscach, a on zawsze mnie znajduje. Nie mogę dłużej uciekać. To powoli mnie wykańcza. Uciekam we dnie i w noce. Czy on się kiedykolwiek męczy? Mam tego dość.

Zapis 22

Nie ma dla mnie ratunku. Biegnie tuż za mną. Jest coraz bliżej. Niemal czuję jego mdły, przesycony odorem zgnilizny oddech. Może schowam się w tym budynku.

Zapis 23

Uff, chyba chwilowo go zgubiłem. To wygląda na opuszczoną fabrykę. Schowałem się w jakimś pomieszczeniu kontrolnym. Słyszę kroki jego bosych stóp i to, jak za mną węszy. Jeśli ktoś to czyta, niech wie jedno: ja się nie poddam.

Zapis 24

Dałem się zapędzić w kozi róg. Drzwi są zablokowane. Ten drań wiedział, że na pewno spróbuję się wymknąć. Może jednak powinienem się poddać?

Zapis 25

Udało mi się wdrapać na piętro. Zamknąłem drzwi za sobą. Czuję się taki zmęczony. Nie wysiłkiem związanym z ucieczką, tylko nią samą. Po kiego grzyba ja jeszcze uciekam? Przecież to i tak nieuniknione.

Zapis 26

Słyszę go. Coraz bliżej. Coraz bliżej. To koniec. Mój koniec. Kroki są coraz bliżej.

Zapis 27

Nie ma ucieczki.

Zapis 28

Żegnajcie.

Zapis 29

On...

Zapis 30

Jest...

Zapis 31

Tutaj...

Zapis 32

Ze mną...

Zapis 33

NA ZAWSZE!

Zapis 34

Ale ty się nie boisz, prawda? Prawda?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki