FANDOM

Adam-chłopak o wzroście 170cm czarnych włosach ,bladej cerze i niebieskich oczach siedział przed komputerem, grał w Skyrim.

Lat miał 14 jak przystało na chłopców jego wieku i współczesnego świata był pochłonięty światem wirtualnym.Nagle usłyszał szmer jakby z horroru. Nie przejmował się tym,była godzina 18.33 sciemniało się ,za oknem dął porywisty wiatr który mógł by urwać głowe.Chłopak usłyszał głos "Jesteś nam potrzebny" myslał że to głos z gry ale mylił się,usłyszał ten głos ponownie, "Nie wierzysz? nie masz wyboru"chłopak się przeraził, jego rodzice byli za granicą przy nich czuł się bezpiecznie, ale teraz był sam.Chłopak się obrócił, zobaczył postać miała czarny kaptur była tak przerażająca że chłopak zdrętwiał, zobaczył ducha który wyciągał swoje kościste palce. Wyglądał podobnie jak dementor z harrego pottera, chłopak nie wiedział co ma zrobić, nagle zemdlał.Gdy się obudził zobaczył swoich rodziców zmasakrowanych, przeraził się że i jego to spotka gdy się obrócił zobaczył korytarz poszedł nim.Gdy wyszedł na powierzchnie zobaczył że znajduje się na wzgórzu wokół niego znajdowało się ok.200 ciał.Usłyszał szmer... obrócił się zobaczył człowieka z nożem zamiast ręki.Człowiek uderzył go pięścią w głowe, zemdłał człowiek wstrzyknął chłopcowi dziwną substancje.Chłopiec się nie obudził. Nikt nie wie gdzie jest oraz co się z nim dzieje,możliwe że krązy pośród zmarłych w niebie.

Dziękuje za przeczytanie creepypasty jestem ciekaw jak się przyjmię.Ode mnie to tyle dziękuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki