FANDOM

Rozdział I ,,Początek gry"

Byłem wielkim ale nie aż tak wielkim fanem gry Heroes 3. Przeszedłem wszystkie kampanie, scenariusze a nawet zainstalowane scenariusze, a jeśli były zawirusowane to mój program antywirusowy, którego nie podam usuwał wirusy z mapy. Kiedy to zrobiłem, tworzyłem swoje bardzo trudne mapy i takie, że komputer mógł w jednej turze mnie pokonać. Ale przez podejrzaną mapę która doprowadziła mnie do przestrachu do Heroesów, przestałem grać w tą grę. Robert, który dawał mi mapy do zainstalowania dał mi kolejną z nich. Nazywała się ,,Mapa.NGwTM". O co chodzi z NGwTM, tego nie wiem ale chciałem rozszyfrować. Ale w końcu postanowiłem najpierw wejść w edytor map, żeby sprawdzić, jaki ma tytuł i opis. Tytułu mapy nie było, ale był za to opis. Był dziwny i zamierzam Wam go napisać ,,Witaj Tom nie Sonicowy. Jeśli to czytasz, to oznacza że ta mapa wciągneła mnie do gry. Zastanawiasz się, dlaczego to napisałem? Odpowiem: Po prostu kazałem grze napisać to. Prosze Cię, nie graj w". Ten opis mnie zdziwił, czemu gra wciągneła Roberta do gry, ponieważ zanim Robert dawał mi mapę, sam w nią grał i czemu Robert wysłał mapę skoro go wciągneła. Po przeczytaniu opisu i zdziwieniu sprawdziłem mapę, która miała ziemię i podziemia. Było 8 graczy (w Heroes 3 jest maksymalnie 8 graczy). Nie wiedziałem, jakim byłem kolorem więc sprawdziłem w narzędziach gdzie tam było wiele opcji i jedna pozwala sprawdzić informacje o scenariuszu. Ta opcja nazywa się ,,Ustawienia mapy". Kliknąłem myszką w opcję ,,Cechy graczy" i tam byłem czerwonym graczem pierwszym. Mój bohater był w podziemiach bez zamku (w serii Heroes są pewne rodzaje zamków np.Forteca i bohaterowie którzy mają pewne umiejętności np.Dyplomacja która zwiększa możliwość zdobycia jednostek za pewną sztukę złota). Nie wnikałem bardziej w edytorze map na tą mapę ponieważ to było by oszustwo. Włączyłem grę i szukałem długo tej mapy i w końcu znalazłem ją. Nie mogłem wybrać bohatera, ponieważ był wybrany i nie miałem zamku co widziałem w edytorze map (w serii Heroes można wybrać zamki i bohaterów, lecz czasami nie można).

Rozdział II ,,Pierwsze wrażenia z mapy, pierwszy przestrach"

Włączyłem mapę i rozpocząłem grę. Mój bohater był wyjątkowo blisko zamku rodzaju Nekropolis, który jest fajny, ponieważ po walce wskrzesza się bohaterami szkielety. Od razu zobaczyłem że mój bohater nazywa się Robert i miał 100 szkieletów (pierwszopoziomowa  nie ulepszona jednostka w Nekropolis). Ruszyłem w stronę zamku i chciałem coś zbudować (w Heroesach można budować budynki które mogą wspomóc w wygraniu). Okazało się że nic nie można zbudować i jest tam tylko karczma (Karczma w Heroesach służy do sprawdzenia rzeczy o komputerach lub graczach i do rekrutowania bohaterów). Nie chciałem rekrutować żołnierzy a ponieważ miałem jeszcze troche kroków do wykorzystania, ruszyłem na wschód. Ale kiedy stanąłem na polu gdzie był głaz i niedaleko piekielny troglodyta (Piekielny troglodyta to pierwszopoziomowa ulepszona jednostka w Lochu) pokazał mi się napis ,,Jednostki śmierci kradną ci zasoby" i po tym zabrali mi 4 sztuki drewna i rudy,6 sztuk rtęci i 2000 sztuk złota (podstawowe zasoby w serii Heroes). I bardzo dobrze że mi zabrali bo i tak nic nie mogłem zbudować w zamku. Ruch mi się wtedy skończył i nacisnąłem myszką w klepsydrę która w Heroes 3 służy do zakończenia tury. Czekałem kilka sekund i rozpoczęła się druga tura. Ponieważ nic nie mogłem zbudować w Nekropolis a mam narazie jedyną drogę to postanowiłem zaatakować piekielnego troglodytę. Było ich 25 i bronili złota. Pokonałem ich i straciłem 5 szkieletów. Po pokonaniu wziąłem złoto. Była tylko jedna sztuka złota i porządnie się wkurzyłem na grę. Jednak uspokoiłem się i ruszyłem na północ. Tam pokazał mi się Robert, upadający i spadająca skała na niego. Ale zanim upadła była scena że co chwila pokazywały się zniekształcone mapy, które przeszedłem i biały ekran który co 0,1 sekund zmieniał się na czarny i tak dalej. Szybko zamknąłem oczy na 15 sekund, bo tyle to trwało i po tym pokazał mi się napis ,,Naprawde myślałeś że to będzie?". Po tym prawie przestrzaszyłem się, ale prawie.Ale tuż obok był uczony który mógł nas czegoś nauczyć. Wszedłem w niego i nauczył mnie umiejętności Nekromancja która pozwala wskrzeszać jednostki. Po zabraniu tej umiejętności ruch mi się już skończył i nacisnąłem myszką w klepsydrę, tura się skończyła.

Rozdział III ,,Coraz dziwniejsze rzeczy i coraz fajniejsze rzeczy"

Tura komputerów trwała 20 sekund i po ich turach rozpoczęła się moja 3 tura. Znajdowałem się w miejscu, w którym pokazały mi się zniekształcone mapy i spadająca skała na Roberta, który upadł. Ruszyłem dalej przez drogę i tam znalazłem kaplicę magicznego słowa (W Heroes 3 są 3 kaplice magicznego słowa. Szary uczy zaklęcia 1 poziomowego, żółty uczy 2 poziomowego zaklęcia a biały uczy 3 poziomowego zaklęcia). Nie miałem księgi zaklęć, która pozwala na nauczenie się zaklęć więc nie nauczyłem się tego ale był za kaplicą zwój z zaklęciem Przyśpieszenie, który przyspiesza szybkość 1 jednostki a na mistrzowskim wszystkich swoich jednostek. Nie daleko byli chłopi którzy byli najsłabszą jednostką w grze który ma 1 punkt życia. Ruszyłem w ich stronę i tam pokazali mi się zniekształceni chłopi i trzy straszne obrazy i jeden z nich mi przypominał Mona Lisę. Po tym chłopi chcieli dołączyć do mnie i oczywiście ich przyjąłem. Było 666 chłopów. CO TO MA BYĆ? -krzyknąłem z przestrachem. Po przyjęciu 666 chłopów znowu pokazały mi się straszne obrazy i Robert w formie szkieleta. Bałem się bardziej grać w tą mapę więc zadzwoniłem do Roberta w rzeczywistości. Czekałem 30 sekund na odbiór telefonu i odebrał. Ale przez słuchawkę powiedziała jego dziewczyna Anna że on nie żyje, a ja poprosiłem o to żeby przyszła do mojego domu. Anna zgodziła się i powiedziała że przyjdzie za 5-10 minut. Ja zniecierpliwiony zrobiłem sobie kanapkę z masłem czekoladowym bo takie lubię. Po zjedzeniu i przeczytaniu 14 stron książki przyszła Anna. Zapytała się mnie, czemu ją zaprosiłem, a ja odpowiedziałem żeby poszła za mną. Tam pokazałem jej tą mapę Heroes 3. Tam poprosiłem by została i raz na jakiś czas zagrała w to. Zgodziłą się z niechęcią. Ruch mi się skończył i rozpoczęła się 4 tura. Kiedy chciałem ruszyć Robertem w stronę rudy i złota, Anna nagle zerwała się z miejsca i szybko zobaczyła że główny bohater nazywa się Robert i popłakała się a ja nie wiedziałem co zrobić. Kiedy ja nie wiedziałem co zrobić nagle pokazały mi się tym razem sławne obrazy bardzo zniekształcone, zniszczone i fajnie dorysowane wąsy. Wsród tych obrazów był niesławny obraz z kiełbasą. Po tym zachciało mi się jeść ale powstrzymałem się. Minęło 15 minut i gra skończyła moją turę. Rozpoczęła się po 0,3 sekundzie moja 5 tura. Robert znalazł się na powierzchni gdzie tuż obok niego leżały szkielety.

Rozdział IV ,,Starcie bohaterów i..."

Robert znalazł się na powierzchni i obok niego leżały szkielety i był jeden bohater. Nazywał się treboR i alebazI. Miał przy sobie 1 czarnego smoka (siedmiopoziomowa ulepszona jednostka z Lochu). Ja i Anna zdziwiliśmy się ponieważ to był nasz ruch a wrogi bohater ruszył i zaatakował Roberta. Pole bitwy było poniszczone, co 2 klocek był czarny a te co zostały, były całe białe. Przypomniało mi to szachy. 1 czarny smok zmienił się w 7 minotaurów (pięciopoziomowa nie ulepszona jednostka z Lochu). Napis pokazał mi słowa ,,Umiesz grać w szachy?Jeśli tak, to wygrasz a jak nie, to przegrasz". Ze dziwieniem umiem grać w szachy więc wygrałem. Po zwycięstwie Roberta przeniosło do mojego zamku i po tym pokazała mi się straszna twarz, gorsza niż najgorsza. Byłem przestraszony i zemdlałem zanim zdążyłem skończyć turę. Obudziłem się w drodze do szpitala i lekarz mi powiedział, że nic mi nie jest oprócz tego,że dostałem ataku strachu. W szpitalu spędziłem parę godzin i wróciłem do domu. Ale zanim opuściłem szpital, lekarz mi powiedział, żebym nie grał w tą mapę. Mimo przestrogi postanowiłem dalej w to grać. Skończyłem 5 turę i rozpoczeła się 6 tura. Robert miał tylko 1 szkieleta i 3 chłopów co mnie zdziwiło. Wszedłem w zamek i tam było wszystko zbudowane mimo tego, że nie mogłem nic zbudować. Nie miałem pieniędzy ani zasobów a gdy wyszedłem z zamku, Robert miał inne imię, miał teraz na imie OetRbr. Miał nieskończoność ruchu więc ruszyłem aż do miejsca gdzie mnie przeteleportowało na powierzchnię. Tam był teleport, w który wszedłem i tam był wrogi bohater o imieniu Exe. Minąłem go i ruszyłem w stronę wrogiego zamku Lochu. Tam zakończyłem 6 turę. Bohater Exe zaatakował mnie i mnie to nie zdziwiło. Miał 15 czarnych smoków i zniszczył mnie. Pokazał mi się napis ,,Bohater Exe wiecznie sławny" i pokazał mi się straszny obraz z straszną twarzą. Zemdlałem po tym i znalazłem się w grobie. Gdzie ja jestem? -zapytałem się siebie. Tam ostatnie minuty grozy Heroes 3 spędziłem. Kiedy poszedłem spać, znalazłem się w łóżku, co mnie porządnie przestraszyło, ponieważ byłem w grobie. Byłem mimo tego zadowolony że dalej żyje ale ta mapa spowodowała przestrach do tej mapy i zaprzestania gry w Heroes 3. Koniec.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki