FANDOM

Gdy miałem 10 lat poszedłem z kamerom i kolegami do pobliskiego hotelu zobaczyć co kryje się w pokoju z numerem 666. Gdy już staliśmy przed drzwiami tego pokoju przyszła sprzątaczka i odgoniła nas od tych drzwi. Pomyśleliśmy że w tym pokoju na serio coś się kryje więc jeszcze raz się zakradliśmy i tym razem nie staliśmy przy drzwiach tylko od razu weszliśmy. W pokoju było ciemno ale nagle światło się same zapaliło a drzwi się zatrzasnęły. W tym momencie spanikowaliśmy. Ściany były kolory kremowego tak jak ludzka skóra a meble wyglądały jak by były z kości. Włączyłem kamerę i zacząłem nagrywać. Koledzy próbowali otworzyć drzwi a ja przeglądałem wszystkie szafki aż w końcu we jednej z czterech szafek znalazłem materiał z którego robiono ściany. Wziąłem ten materiał do ręki i porównałem z ludzką skórą i wszystko do siebie idealnie pasowało. Otworzyłem szafę a z szafy wyleciały kości. Zemdlałem ze strachu a gdy się obudziłem byłem w innym pokoju ale na ścianach były twarze. Patrzyłem na twarze a jedna z twarzy wyglądała jak twarz jednego z moich kolegów. Wtedy również zemdlałem ale po obudzeniu znalazłem się w swoim pokoju z kamerą. Gdy zobaczyłem nagranie nic nie było na nim widać oprócz małych cyfr co pojawiały się co 7 sekund a nagranie trwało jedną godzinę i czterdzieści osiem minut.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki