FANDOM

TA HISTORIA TO PRAWDA NIE KŁAMIE TO WSZYSTKO WYDARZYŁO SIĘ W REALU!!!

Ok a więc jestem Adam kiedyś lubiłem Króla Lwa aż do tego dnia.Pewnego razu na 20 urodziny dostałem płytę o nazwie "Król Lew Edycja Specjalna"Cieszyłem się ♥ ale radość skończyła się po obejrzeniu. 

Ale do rzeczy pewnego razu gdy nikogo poza mną nie było w domu odpaliłem tą płytę. 

W pierwszej scenie Simba i Nala bawią się na sawannie nagle pojawia się Mufasa po krótkiej ciszy mówi: 

-Nala nie zasługujesz na mojego syna. 

Po tym wysunął pazury i...Zabił Nale Simba płakał a Mufasa patrzył na syna i zaczoł się śmiać. 

Byłem zdziwiony i lekko przestraszony ale oglądałem dalej. 

Dowody

Ów zdjęcie.

Potem monitor zrobił się czarny było słychać krzyki. 

Potem Simba z płacze a nad nim latają sępy znajduje się na pustyni nagle pojawiają się Timon i Pumba.Simba spojrzał na nich A jego oczy zmieniły się stał się zalgo. 

W sekundzie pojawia się obraz z Król Lew 2 tyle że przerobiony wygląda jakby był w ogniu. Kiara spojrzała na Timona i Pumbe a po chwili gdzieś pobiegła. 

Na innym wyrywku widać czarno-białą scenę z "Miłość drogę Zna" ale piosenka była mocno spowolniona. 

Potem widać córkę Simby Kiare.Lwiątko patrzy na ojca i zabija go widać było bardzo realistyczną krew. 
Dowody 2

Drugie zdjącie

-Kiara dlaczego-powiedział Simba a potem umarł. 

Kiara tylko się uśmiechnęła ten uśmiech odsłonił jej poplamione krwią zęby i język jak u węża powiedziała: 

-Kovu mój ukochany-w tym momencie pojawił się Kovu-kazał mi to zrobić to za to że zabiłeś SSSSkaze-to słowo było przeciągnięte jak by Kiara syczała-no i teraz płacisz. 

-Kiara-Kovu zaczął mówić a Kiara na niego spojrzała-Czy ty n-na serio to zrobiłaś-wyrażnie się bał-naprawę? 

A Kiara odpowiedziała: 

Będziemy razem na...ZAWSZE.W tym momencie Kiara spojrzała no Kovu a ten stał się ciemniejszy a jego oczy-czerwone 

Ta scena mnie przeraziła.Nagle pojawił się obrazek Kiary z wężowym językiem i oczami jak dy przerobionym i negatywie zaczeła iść w stronę monitora potem gdy była blisko pojawiły się napisy końcowe z nazwiskami osób których nie znałem co ciekawe były po Niemiecku pomimo tego iż Disnei niemiecki nie jest nagle zatrzymałam wideo..Rok wydania tej płyty...Był to rok 1965 ...WYEDY KRÓLA LWA NIE BYŁO! 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki