FANDOM

Uwaga! To jest Fanpasta dla PG. Witam mam na imię Mateusz. Ale mój pseudonim to Red/Red Łowca Killerów. Nie cierpię Killerów. Poluję na nich. Chcę ich wybić. Pamiętacie historię ,,Jeff The Killer vs Jane The Killer"? Ona nie została dopowiedziana. Kiedy Jane uciekła podążyłem za nią i śledziłem ją. Dwa lata później , Jane jest sama w domu. Włamuję się do jej domu , Jane najwyraźniej to usłyszała i podniosła nóż kuchenny. Skradałem się powoli... Jane zauważyła mnie i zaatakowała mnie nożem. Zrobiłem unik i kopnąłem ją w slot słoneczny. Jane zwymiotowała wyjąłem z kieszeni jeansów Glocka 11 i Postrzeliłem ją w głowę. Następna na liście jest Nina The Killer. Idę chodnikiem podczas nocy. Nagle usłyszałem za mną głos: ,,Idź spać , mój książę". Odwróciłem się. To była Nina The Killer! Wystrzeliłem serię z Glocka 11 prosto w nią. Zrobiła unik , rzuciłem w nią Coctailem Mowotowa. Coctail eksplodował Nina się paliła i wrzeszczała. Strzeliłem w jej głowę. Następna na liście jest Clockwork. Zaatakowała mnie zaraz po tym jak zabiłem Ninę. Spróbowała mi poderżnąć gardło. Zrobiłem unik. Spróbowałem wstrzelić w nią serię. Niestety zabrakło mi amunicji. Clockwork mnie powaliła na ziemię i spróbowała mnie mi wydłubać oczy nożami , ale kopnąłem ją w brzuch po czym jebnąłem ją kijem w łeb. Upadła na ziemię. Zabrałem jej noże i wpiłem je w jej plecy. Następny cel: Zero. Wsiadłem do samochodu i odjechałem. Podobno Zero atakuje ludzi w lasach podczas jesieni. Zajechałem pod zagajnik wziąłem plecak w którym mam swoje bronie. Szedłem lasem nagle poczułem czyjś oddech na plecach. Odwróciłem się to była Zero! Kopnąłem ją w brzuch. Wkurwiła się , próbowała mnie walnąć swoim młotem. Odskoczyłem do tyłu , młot uderzył w ziemię i się rozbił (ponieważ był szklany). Szkło leżało wszędzie. Kopnąłem ją w slot słoneczny zwymiotowała. Zabrałem jej z kieszeni tasak i poderżnąłem jej gardło. Kolejny cel to Bloody Painter. Z nim było łatwo. Pojechałem w stronę pobliskiego akademika. To koniec części pierwszej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki