FANDOM

Dopisek od masochisty co ją przerzucił: *Achtung! Ta pasta zjeży wam włosy na łydkach*

***

Witam, kupiłem nowy Komputer na internecie, Ktoś chyba zrobil sobie ze mnie Żarty, komputer wygladal jak sprzed 15 lat, Stary jak nie wiem co, po Pierwszym uruchomienu Pokazał mi się Windows XP, Co mnie dziwiło bo Komputer nie był Formatowany lub nawet Otwierany, jedyne co bylo na pulpicie to plik "Repsihw.ave" znałem się troche na Komputerach i Pastach więc wiedzialem że ktoś poprostu mnie Prankuje. Nie wiem czy Kolega czy Sprzedawca, bo Komputer uruchamialem z kolegą. Sprawdziłem cały System lecz nie było przeglądarek lub Czegoś innego co by mnie Zaciekawiło dostatecznie. Poprostu pusty pulpit, Zawołałem kolegę, Powiedział ze nie ma z tym nic Wspólnego więc poprostu Odpalilem przy koledze, Nie reagował, wydawało się że klikanie było na marne, Następnego dnia, byłem sam w domu bo Mama pojechała do pracy, dla pewnosci odpalilem spróbowałem odpalić plik, plik bez problemu się włączył, na początku była tylko ścieżka dzwiękowa albo cichy szept dokładniej mówiąc, Potem z kamery został zdjęty jakiś Płaszcz lub inny Nie znany mi Czarny Przedmiot, zobaczyłem około Sześc osób, stałi obok siebie w czarnych plaszczach z niebieskimi maskami.  Okropnie się przestraszyłem, działo się to w jakims nieznanym mi Miejscu, było całkiem jasno więc było widać cześć Obrazu, Zadzwoniłem do Kumpla informatyka, Powiedział że zaraz Przyjdzie. Po 5 Minutach Przyszedł, Poszedłem na chwile załatwic swoje Sprawy lecz Kolega odpalił plik bez mojej wiedzy, Wchodzę do pokoju, a mój Kolega miał głowę w góre a Repsihw.ave było włączone, z jego buzi leciala piana, więc pomyslałem ze robi sobie ze mnie jaja więc stałem jak wryty i patrzyłem, po 20 Sekundach zdałem sobie sprawę, że to nie żarty, więc instynktownie Zadzwoniłem po Pogotowie, Usunąłem ten plik lecz do Dziś, Do mnie nie dociera co się stało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki