FANDOM

Masz na imię Ala i masz 10 lat. Przeprowadziłaś się z rodzicami do bloku. Nowy dom i sąsiedzi. W domu sąsiadów codziennie o północy słychać krzyk. Twoja matka, Juliet, idzie pogadać o tym z sąsiadami. Już nie wraca. Podobny los spotkał Twojego ojca — Thomasa. W końcu Ty sama tam idziesz.

Po wejściu do mieszkania czuć gaz i swąd, jakby starych ciał. Szybko wyłączasz gaz i znajdujesz swoich rodziców. Nieprzytomnych, na pierwszy rzut oka. Ale dla pewności kładziesz Swoje dwa palce na ich szyjach. Brak pulsu. Nie żyją.

Jest 23:59. Doskonale wiesz, że za minutę znów będzie słychać te przerażające krzyki. Odwracasz się i widzisz TO. Matkę syna sąsiadów — Violettę i jej męża — Igora. Ich synek Martin (podobnie jak reszta rodziny) nie ma głowy i jest pozbawiony rąk. Nie wiesz czy płakać, czy raczej krzyczeć.

Chcesz schować się do szafy, jednak kiedy ją otwierasz, wylatują z niej ciała młodego małżeństwa z ich dziećmi: chłopcem i dziewczynką. Po chwili czujesz zimno, ostrze i ból.

Budzisz się w szpitalu, jednak tylko na pierwszy rzut oka. W rzeczywistości znajdujesz się w białym pomieszczeniu bez klamek i drzwi. Sala jest również pozbawiona okien. Chcesz wstać, ale nie możesz. Z przerażeniem spostrzegasz, że także i Ty jesteś pozbawiona wszystkich kończyn (oprócz głowy). Krwawisz.

Do pustego pomieszczenia, jakimś cudem, wchodzi Wasza sąsiadka. W ręku trzyma siekierę. Odrąbała Ci głowę.

Jako "żywa dziewczynka" mieszkałaś "pod numerem" 17/19. Teraz to mieszkanie jest puste. Pod blok podjeżdża nowe, luksusowe auto, a w nim: mama, tata i ich 10-letnia córeczka. Chcą tu zamieszkać. Wita ich "nowa sąsiadka" i zaprowadza ich do pokoju z numerem 17/19.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki