FANDOM

To był spokojny dzień, rodzice ze sobą się nie kłócili. Na drugi dzień wieczorem poszedłem sobie pospacerować po parku. Na jednym ze słupków była powieszona informacja, że jutro od 3.00 do 5.00 będzie występ cyrku. Postanowiłem, że pójdę, bo bardzo lubiłem chodzić na różne przedstawienia. Przyszedłem do domu, tam odbywała się kłótnia, w kuchni były potłuczone talerze oraz jedno z moich okien było rozbite. Zobaczyłem moich rodziców, którzy się kłócili, w domu było słychać różne brzydkie słowa. Nie wytrzymałem, więc poszedłem do mojego kolegi i u niego postanowiłem przenocować. Rano wróciłem do domu. Ojciec spał, a mama płakała. Było mi smutno z tego powodu, więc ją przytuliłem, zjadłem śniadanie i poszedłem do cyrku.

Pokazy klaunów były najlepsze. Wychodząc z cyrku, dobiegły do moich uszu dziwne odgłosy, a wręcz straszne jęki. Rzucił mi się od razu w oczy czarny, mały domek rozłożony pod drzewem. Byłem bardzo ciekaw, co tam jest, a kiedy znalazłem się w środku, nic nie było widać. Na szczęście znalazłem w moim plecaku latarkę. Włączyłem ją i zobaczyłem przed sobą starą, czarną zasłonę. Nie uśmiechało mi się ją odsłonić, czułem narastający we mnie strach. Jednak to zrobiłem i ujrzałem przed sobą prawdziwy horror, poćwiartowane zwłoki ludzkie, byłem przerażony. Chciałem szybko stamtąd wyjść. Nagle w rogu domu zobaczyłem dziewczynkę w klatce, która siedziała i jęczała, nie miała oczu. Wyczuła moją obecność, po czym powiedziała do mnie "Zrobiłeś wielki błąd, przychodząc tutaj, nasz tatuś będzie bardzo zły, każdy kto tu wejdzie, już na zawsze zostaje z nami". Myślałem, że umrę ze strachu. O czym ona do mnie mówi?

Wtem, stanął przede mną chłopak, miał włosy do ramion i duże, wyłupiaste oczy, a także długi, wystawiony język. Był przerażający, kiedy spuściłem wzrok z jego twarzy zobaczyłem, że w dłoni trzyma piłę łańcuchową.

Nie pamiętam, co stało się potem. Obudziłem się w szpitalu bez jednej ręki. Teraz, po dwudziestu latach od tamtych wydarzeń, nie miałem spokojnego snu, wciąż widzę twarz tej dziewczynki i słyszę historię o kolekcjonerach ludzkich kończyn.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki